• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Skumboll
    Stella81 skrev 2008-05-01 11:10:12 följande:
    Vi har satt dit en maxi cosi på vår cameleon och får nu inte loss adaptrarna från babyskyddet. Någon som vet vad vi kan ha gjort för fel?? (Visst ska maxi cosin gå ha vänd mot sig...??)
    Du lossar stolen från adaptrarna genom att trycka in de små grå knapparna på ovansidan av babyskyddet.
  • AnniPanni
    WilliamNellyJamie skrev 2008-05-01 10:05:57 följande:
    Någon som vet?????hade tänkt köpa en transport väska vet någon var det finns en utan hjul? den ska väl vara billigare? bara det finns handtag så spelar väl hjulen ingen roll????I stockholm ska det vara orkar inte beställa på nätet, tycker det är för krångligt och vill se den innan jag köper den
    tror att haven har de gamla utan hjul - ring o kolla
  • titti76

Min son verkar inte gilla sin Cameleon, börjar nästan ångra att jag köpte den. Det var aldrig några problem att sätta honom i Bee´t.

Hur skulle ni gjort, avvaktat och se om han vänjer sig eller sälja vagnen direkt? Vagnen är bara två dagar, men en månad ska väl inte spela nån roll på priset?

Längtar efter sommaren
  • AnniPanni
    Stella81 skrev 2008-05-01 11:10:12 följande:
    Vi har satt dit en maxi cosi på vår cameleon och får nu inte loss adaptrarna från babyskyddet. Någon som vet vad vi kan ha gjort för fel?? (Visst ska maxi cosin gå ha vänd mot sig...??)
    Precis tryck ner de små gråa knapparna på babyskyddet och ta i. Jag har inte adaptrarna till buggan men väl till vår Zapp (ser likadana ut typ ja själva adaptrarna) och ibland sitter de som berg. Man får trycka ner en sida i taget och dra till rätt så hårt.
  • dinana

någon som har adaptern till graco, funkar den bra? är int eute efter någon just nu, men tänkte att man kanske skulle skaffa till nästa bebis (när vi nu får en)

• Dis

Vad är det han inte gillar till skillnad från Beet? Funderar själv på att sälja min cam och köpa Bee. Tycker sonen sitter lite konstigt i cammen på högsta sittläget.

titti76 skrev 2008-05-01 11:27:18 följande:
    Min son verkar inte gilla sin Cameleon, börjar nästan ångra att jag köpte den. Det var aldrig några problem att sätta honom i Bee´t. Hur skulle ni gjort, avvaktat och se om han vänjer sig eller sälja vagnen direkt? Vagnen är bara två dagar, men en månad ska väl inte spela nån roll på priset?
  • titti76
    Dis skrev 2008-05-01 11:57:20 följande:
    Vad är det han inte gillar till skillnad från Beet? Funderar själv på att sälja min cam och köpa Bee. Tycker sonen sitter lite konstigt i cammen på högsta sittläget.
    Han vill inte sitta i vagnen spjärnar emot när jag ska sätta honom. I Biet så kryper han upp själv och sitter och filosoferar. Trodde han skulle gilla att hålla sig i handtagen, men han försöker bara åla sig ner.

Jag ville ha Cam för att det är mer en "riktig" vagn, Bee är lite negativt med de små bakhjulen, lite svårt att ta sig fram överallt.

Nu är jag verkligen velig, vet inte hur jag ska göra.
    Längtar efter sommaren
  • havsvind
    Shoegirl skrev 2008-04-30 20:36:37 följande:
    Jag hade Trullsas insektsnät på Buggan när jag var i Norrland. Bugaboos egna är iiiinte gjort för de anstormningarna...
    Försökte googla på Trullsa, men hittade ingen butik som sålde detta märke. Var köpte du ditt?

Vad använder ni andra för insektsnät, eller använder ni inga?
  • havsvind
    mamma2003 skrev 2008-04-30 19:55:42 följande:
    Du får gärna ställa frågor här! www.kidzshop.se har ett stort sortiment av Bugaboo-tillbehör och har massor på lager. Kolla där! Insektsnätet har jag aldrig provat, är inte heller imponerad. Hoppas någon annan vet mera om det.
    Tack för svaret, ska genast kolla!
  • juliajulia

Jag vill oxå ha fleecefilten, någon som beställt därifrån?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13