• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • rply

bytte nyligen och Alice är 5 mån snart.

Julia101 skrev 2008-03-12 21:34:07 följande:
    När byte ni till sittdelen?
  • Lille Mammsen

Ms Clint skrev 2008-03-12 19:29:22 följande:

Jag bor i Kristianstad och jag vet att det finns Gecko kvar för 4900:-
    ÅÅÅÅÅhhhh va jag vill ha.....va hette butiken? Kanske kan man SMÖÖÖÖRA så dom skickar *asg*
  • Höst06
    Lille Mammsen skrev 2008-03-12 21:37:54 följande:
    ÅÅÅÅÅhhhh va jag vill ha.....va hette butiken? Kanske kan man SMÖÖÖÖRA så dom skickar *asg*
    Kolla din inbox
    Jag är inte shoppingtokig - bara handlingskraftig
  • Azel

Hejhej

har frågat tidigare men fick inga tips så jag försöker igen. Har problem med Bee broms, den åker inte in på ena sida, man måste typ sparka på den ibland. Några tips på vad man kan göra?

Sen undrar jag om sittläge på Bee, är det bara min eller ska det va så, det är lite viloläge som är som max sittläge. Som på UJ typ. hur många lägen har den?

• Ellen Dellen

Ettis 78: Jag har samma fundering! Man kan ju dra ut brädan verkar det som men då får ju barnet stå på utsidan av handtaget och det måste ju bli jobbigt för oss som kör vagnen! Så långa armar har jag inte!! Och med liggdel så verkar det bli jättetrångt för det barn som står...

Ang storlek så har jag en Frog som ju är ett mellanting mellan cam och gecko och min son som är 2,5 år sitter fortfarande bra. Når precis upp till kanten men stöter inte emot. Han är nog sådär 88 cm?!

• Fröken Småland
    Azel skrev 2008-03-12 21:55:17 följande:
    Hejhejhar frågat tidigare men fick inga tips så jag försöker igen. Har problem med Bee broms, den åker inte in på ena sida, man måste typ sparka på den ibland. Några tips på vad man kan göra?Sen undrar jag om sittläge på Bee, är det bara min eller ska det va så, det är lite viloläge som är som max sittläge. Som på UJ typ. hur många lägen har den?
    Bee har fyra lägen, och jag håller med dig om att det som är mest upprätt är lite för tillbakalutat. Bromsen vet jag tyvärr inget om...
  • Azel
    Julia101 skrev 2008-03-12 21:34:07 följande:
    När byte ni till sittdelen?
    Jag bytte i helgen och min dotter är 6 månader och 3 v
  • MGn

Vi ska sälja vagnen, den blev inte alls bra med ståbräda heller.
    Vad kan man få för vagnen?

Vi har helt nytt chassi, hjulen använda två veckor, grå bas + korg, vändna två veckor, helt ny sand liggde och varukorg och helt ny toppklädsel i canvas, den blåa.

Vi kommer i stort sett bara använda syskonvagnen så att ha en dyr vagn stående i hallen känns bara dumt då dottern inte kan ha den så länge tills lillebror kommer, hon får inte plats.

Kommer känns tråkigt att sälja vagnen, men man kan inte både ha kakan och äta upp den.

• VeroniQa

Stargirl - Tack Glad

Lille Mammsen skrev 2008-03-12 12:58:25 följande:
    *AVIS* fiiin,va kostade denna?
    Tack Glad Fick ge 5500:- inkl. åkpåse och parasoll...ingen aning om det var ett bra pris eller inte
    ljuvligadrommar.blogspot.com ♥ Leo & Maximilian ♥
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13