• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Dis

Läste tidigare i tråden att barnet blir bländat av den offwhita toppen. Tänkte att vitt skulle vara fint till sommaren, men ingen hit om det är så?..Vincent ogillar starkt att få solen i ögonen. Om man har parasoll går det att vinkla för att undvika det här problemet med vita toppen?

• mrsjling

Röstar på Blå top/mörkblå bas- rosa parasoll! På Bugaboos hemsida finns det en bild på den blåa kombon, den är underbar! Vänta ska jag se om jag kan länka direkt...

Dis skrev 2008-03-13 09:24:09 följande:
    jag har äntligen kommit till beslutet att behålla buggan, (eller sälja och köpa nytt chassi)fördelarna överväger. Jag köper en transportbag istället för sulky.Hur var det med det nya chassit stämmer det att det att ändringarna är skumhjul, ingen skåra i bågen och bättre sele, enklare justering av handtagen? Dessa färgkombosar väljer jag mellan:Blå top/Brun bas - brunt parasoll?Blå top/mörkblå bas- rosa parasollVit topp/brun bas-vitt parasollBrun bas/brunt topSvårt, vill ha alla! Någon som har sett live eller har bild?
  • mrsjling

Om du går in på "products-bugaboo cameleon" så dyker bilden upp efter nån sekund, en kille med rosa T-shirts med en blå bugga. Jätte fint!

• LillKickan

Hej!

Undrar lite om vilka andra ståbrädor som passar till en Bugga förutom Bugaboos egna?? Står säkert i tråden men orkar inte bläddra bakåt...

Älskade T (03) och H (05) - och trean i magen - bf 13 april 08
  • Fröken Småland
    Dis skrev 2008-03-13 09:24:09 följande:
    jag har äntligen kommit till beslutet att behålla buggan, (eller sälja och köpa nytt chassi)fördelarna överväger. Jag köper en transportbag istället för sulky.Hur var det med det nya chassit stämmer det att det att ändringarna är skumhjul, ingen skåra i bågen och bättre sele, enklare justering av handtagen? Dessa färgkombosar väljer jag mellan:Blå top/Brun bas - brunt parasoll?Blå top/mörkblå bas- rosa parasollVit topp/brun bas-vitt parasollBrun bas/brunt topSvårt, vill ha alla! Någon som har sett live eller har bild?
    Du gör rätt i att behålla Buggan! . Du har kollat i våra bildtrådar va? Länk finns i TS.
  • Dis
    mrsjling skrev 2008-03-13 09:27:18 följande:
    Röstar på Blå top/mörkblå bas- rosa parasoll! På Bugaboos hemsida finns det en bild på den blåa kombon, den är underbar! Vänta ska jag se om jag kan länka direkt...
    Vad kul, spontant blir känner jag för den kombon. Blir nästan lite speedad av glädje när jag tänker på den hehe..men sen blir jag feg och tänker att den är för vågad..men det är tråkigt att vara feg :)
  • Mamma Anna

Jag såg en med mörkblå bas och blå topp på barnbutiken i stockholm och den var supersnygg! jag hade nog valt den om jag inte hade fastnat för den beiga

SÅ nu är min bugga beställd från babytrader. Tjoho!

• Dis
    mamma2003 skrev 2008-03-13 09:31:01 följande:
    Du gör rätt i att behålla Buggan! . Du har kollat i våra bildtrådar va? Länk finns i TS.
    Jo jag har koll i bildtråden :) Hur var det med Ping Pong är det bra att köpa därifrån?
  • Dis

Mamma Anna skrev 2008-03-13 09:39:54 följande:

Jag såg en med mörkblå bas och blå topp på barnbutiken i stockholm och den var supersnygg! jag hade nog valt den om jag inte hade fastnat för den beigaSÅ nu är min bugga beställd från babytrader. Tjoho!
    Beige är också fin men vill förnya mig, har den nu. Fick du rabatten från Babytrader?
  • Fröken Småland
    Dis skrev 2008-03-13 09:43:22 följande:
    Jo jag har koll i bildtråden :) Hur var det med Ping Pong är det bra att köpa därifrån?
    Ping Pong har inte gott rykte här i tråden nuförtiden . Men det har Babytrader så det kanske vore något?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13