• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Mamma Anna

en fråga till er experter. Solsufletten är den nåt att ha eller är det bättre med parasoll? Vår ärta kommer ju i juni och då hoppas man ju på lite sol och värme

• tessan8micke
    Azel skrev 2008-03-12 21:55:17 följande:
    Hejhejhar frågat tidigare men fick inga tips så jag försöker igen. Har problem med Bee broms, den åker inte in på ena sida, man måste typ sparka på den ibland. Några tips på vad man kan göra?Sen undrar jag om sittläge på Bee, är det bara min eller ska det va så, det är lite viloläge som är som max sittläge. Som på UJ typ. hur många lägen har den?
    Har samma problem med bromsen på Bee, den hakar bara i ena hjulet ibland...
    Håller med om sittläget också, i början satt min dotter och drog sig upp för att sitta mer upprätt, nu verkar hon som tur är inte bry sig så mkt längre.
  • mollan nu

Jag var stor parasollmotståndare först. Men när solen väl dök upp var det bara att inhandla ett.  Dottern blir skitsur om hon får solen i ögonen.
    Vi har både parasoll och solsuflett på sommaren, men sufletten e mest en kul grej.

Pinja: men shit ett dygn! Var är det för fel på posten!!!

♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • RååSa BuBBlan

Åååå i morgon kanske nya buggan kommer

Fnular lite på åkpåse till, vagnen blir orange bas/rosa canvas..

Rosa eller orange åkpåse?

mollan nu skrev 2008-03-13 08:05:49 följande:
    Jag var stor parasollmotståndare först. Men när solen väl dök upp var det bara att inhandla ett.  Dottern blir skitsur om hon får solen i ögonen. Vi har både parasoll och solsuflett på sommaren, men sufletten e mest en kul grej. Pinja: men shit ett dygn! Var är det för fel på posten!!!
    Parasoll måste jag åxå köpa, attans att jag sålde mitt gula, de va sååå fint på sommaren
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Stargirl
    Angelinah skrev 2008-03-13 08:20:05 följande:
    Åååå i morgon kanske nya buggan kommer Fnular lite på åkpåse till, vagnen blir orange bas/rosa canvas..Rosa eller orange åkpåse? Parasoll måste jag åxå köpa, attans att jag sålde mitt gula, de va sååå fint på sommaren
    Oj svårt....oavsett blir det fint.
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • RååSa BuBBlan
    Stargirl skrev 2008-03-13 09:03:18 följande:
    Oj svårt....oavsett blir det fint.
    Hm... ja... supersvårt....

Kanske får bli båda
  • thj
    Angelinah skrev 2008-03-13 09:05:06 följande:
    Hm... ja... supersvårt.... Kanske får bli båda
    Vilken du än väljer kommer det bi så snyggt
    Jag tar med en bild ikväll med rosa och orange åkpåse i den kombon
    Min storeplutt hade taget mitt minneskort igår så jag kunde inte ta ngr bilder.
    Och jag hade massor av snygga kläder att lägga inSkrikandes..

Kramizz
  • RååSa BuBBlan
    thj skrev 2008-03-13 09:10:00 följande:
    Vilken du än väljer kommer det bi så snyggtJag tar med en bild ikväll med rosa och orange åkpåse i den kombonMin storeplutt hade taget mitt minneskort igårså jag kunde inte ta ngr bilder.Och jag hade massor av snygga kläder att lägga in..Kramizz
    Tack :)

Ser fram emot bilderna Räcka ut tungan
  • Dis

jag har äntligen kommit till beslutet att behålla buggan, (eller sälja och köpa nytt chassi)fördelarna överväger. Jag köper en transportbag istället för sulky.

Hur var det med det nya chassit stämmer det att det att ändringarna är skumhjul, ingen skåra i bågen och bättre sele, enklare justering av handtagen?

Dessa färgkombosar väljer jag mellan:

Blå top/Brun bas - brunt parasoll?
    Blå top/mörkblå bas- rosa parasoll
    Vit topp/brun bas-vitt parasoll
    Brun bas/brunt top

Svårt, vill ha alla! Någon som har sett live eller har bild?

• mrsjling

Jag var inne här förut och bad om hjälp angående ståbräda. Det blev Bugaboos egna och jag är supernöjd! Tack! Sonen på 20 månader åker på den varje dag till dagis och han säger att det är hans bil. :=) Söt.

Jag älskar den här tråden, man får bara bra tips och råd! Ni som hänger här inne borde skapa en till tråd, med alla möjliga bra tips och råd om inköp! Skulle nog uppskattas av fler än mig! ;=)

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13