• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Kajsan
    Caeruleus skrev 2008-05-04 00:28:56 följande:
    Har inte ens en Bee ännu men skall köpa en snart. Vet tyvärr inte om Ditten&Dattens fungerar. Men jag tänkte försöka mig på att sy en dyna till Been när jag köpt den och hade tänkt att göra den skålformad som CAMéns.
    Ja jag vill egentligen göra den med lite vaddering på kanterna så bäbisen sitter där den sitter
  • sweetlina

är det svårt att ta loss ligg och sittdelen om man tex ska ha in buggan i bilen, och är det smidigt att sätta tillbax den?

• Stargirl
    Kajsan skrev 2008-05-04 00:24:51 följande:
    Nån som har dyna från Ditten och Datten i en Bee ?Jag tycker been är så hård och trist i ryggen, och är inne på att sy en dyna till den när dte är dags att sitta upp för skrotan snart.men det kanske funkar med de från Ditten o Datten? Nån som vet?
    Jep jag har. Sitter helt ok i en Bee tycker jag. Ska lägga in bilder så snart jag hittat sladden till kameran. Jag gillar verkligen dynan. Värd sina pengar alla gånger!!!!
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    sweetlina skrev 2008-05-04 07:54:42 följande:
    är det svårt att ta loss ligg och sittdelen om man tex ska ha in buggan i bilen, och är det smidigt att sätta tillbax den?
    Klick så snabbt är det.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Fru Indosaurie skrev 2008-05-03 23:22:17 följande:
    min sambo har somnat brevid mig i soffan (=tröttnat?)färgval cam:brun bas - off white topbrun bas - sand topbrun bas - brun topsand bas - brun topjorå, jag är lite inne på jordnära färger
    Brun bas hade jag tagit + sand topp.
    Jag har brun/brun just nu men en väninna har en brun/sand och det var SÅ fint. Det skulle jag valt om jag köpt en ny idag!
    *~Bugaboo RULES~*
  • sweetlina

oki tack, de får nog fasen bli en bugga cam såsmåningom när vi gått lite längre in i graviditeten, när köpte ni vgan i vilken vecka, vad är rimligt?

Stargirl skrev 2008-05-04 08:41:42 följande:
    Klick så snabbt är det.
  • Storm07

Kajsan, jag har en dyna från Ditten Datten i min Bee. Passformen är inte exakt i ryggdelen, men det funkar. Dynan är ju bredare upptill medan ryggstödet har ju breda sidor nertill. Jag fick sy några extra hål i dynan för att den skulle sitta perfekt, men det var inte så svårt.

• annlu748

Hej tittade in här för jag var lite nyfiken på att se vad ni tyckte om Bee...såg att du - STARGIRL - skulle lägga ut lite bilder på den, kan man tänka sig att jag skulle kunna få se dem tro =)

• Stargirl
    Storm07 skrev 2008-05-04 08:43:30 följande:
    Kajsan, jag har en dyna från Ditten Datten i min Bee. Passformen är inte exakt i ryggdelen, men det funkar. Dynan är ju bredare upptill medan ryggstödet har ju breda sidor nertill. Jag fick sy några extra hål i dynan för att den skulle sitta perfekt, men det var inte så svårt.
    Hur menar du då? Jag tycker att flärparna vid huvudet inte spelade roll att de satt lite högre upp.
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13