• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Emmies mamma
    sweetlina skrev 2008-05-04 07:54:42 följande:
    är det svårt att ta loss ligg och sittdelen om man tex ska ha in buggan i bilen, och är det smidigt att sätta tillbax den?
    Vi hämtade vår bugga i fredags och väntar på någon att stoppa i den ännu... Men vår tioåriga dotter tycker det är jätteroligt att pyssla med vagnen och monterar isär och ihop den på löpande band så jag skulle vilja påstå att det är enkelt och smidigt!
  • sweetlina

oki vad bra:)
    vilken vecka är du i när är det rimligt att köpa en vagn, man vill ju inte göra det för tidigt.
    Emmies mamma skrev 2008-05-04 08:56:10 följande:

Vi hämtade vår bugga i fredags och väntar på någon att stoppa i den ännu... Men vår tioåriga dotter tycker det är jätteroligt att pyssla med vagnen och monterar isär och ihop den på löpande band så jag skulle vilja påstå att det är enkelt och smidigt!
  • Storm07
    Stargirl skrev 2008-05-04 08:52:47 följande:
    Hur menar du då? Jag tycker att flärparna vid huvudet inte spelade roll att de satt lite högre upp.
    Alltså dynans form följer ju inte ryggdelen riktigt, men det funkar ju att ha dynan iaf. Det är väl mest estetiskt jag stör mig lite på det, det hade varit snyggare med en dyna som hade "flärparna" längre ner.
  • Stargirl
    sweetlina skrev 2008-05-04 08:59:18 följande:
    oki vad bra:)vilken vecka är du i när är det rimligt att köpa en vagn, man vill ju inte göra det för tidigt.Emmies mamma skrev 2008-05-04 08:56:10 följande:
    Jag skulle beställa iaf i vecka 25 (senast) hämta hem den i kanske v 34. Men det är jag det
    *~Bugaboo RULES~*
  • sweetlina

oki, vi tänkte köpa från babytrader, o spara några slantar

Stargirl skrev 2008-05-04 09:02:05 följande:
    Jag skulle beställa iaf i vecka 25 (senast) hämta hem den i kanske v 34. Men det är jag det
  • SoFo89
    Stargirl skrev 2008-05-04 09:02:05 följande:
    Jag hade nog vagnen hemma i vecka 28 eller något sånt, den provkördes en heeel del innan dottern kom
    ღSigne 071027ღ fiosan.blogg.se
  • snysop

Wow! Det är ju ett gäng av gamlingar i denna tråd! :) Känner igen flera av er. Kul! :)

Vi har kvar våran vagn fortfarande, dottern är 2,4 år. Funderar på att köpa en ny toppklädsel. Har det kommit ut någon turkos?

/snysop som startade någon av de första "Bugaboo-fans-trådarna"

• Stargirl

Dessa bilder efterfrågades förut.

5 åring i en Cameleon.

5 åring i en Bee.

5 Åring en Hesba vagn (standardvagn med vanlig sittdel)

Alla bilder tagna med ungefär samma mängd kläder. Hesba och Cameleon i en pyjamas och Bee med jeans och tröja. Sonen är lagom road av detta så ha överseenede med minerna *s*

*~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    snysop skrev 2008-05-04 09:11:37 följande:
    Wow! Det är ju ett gäng av gamlingar i denna tråd! :) Känner igen flera av er. Kul! :) Vi har kvar våran vagn fortfarande, dottern är 2,4 år. Funderar på att köpa en ny toppklädsel. Har det kommit ut någon turkos?/snysop som startade någon av de första "Bugaboo-fans-trådarna"
    Välkommen tillbax!! Näe ingen turkos men en ny blå....den är på gränsen till turkos faktiskt. Men en ny cerise rosa har kommit som jag tycker är fin!
    *~Bugaboo RULES~*
  • annlu748

Tack så mycket, stargirl

Funderade på om det var värt att skaffa en bee åt min ett åring...men som det ser ut med din 5-åring så skulle vi ju kunna ha den bra länge =)

Visst är det så att det är fullt liggläge på bree och att man skulle kunna ha en nyfödd i den kortare sträckor. Eller vad tror ni?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13