• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Caeruleus

mollan nu skrev 2008-05-06 08:52:29 följande:

Den blir i vägen för händerna. Tycker den är lagom liten. Får ner blöjor, plåbok, nycklar, en extra tröja till dottern och så brukar vi ha en flaska vatten i sidan.
    Det var precis därför som jag tyckte att saddlebagen skulle vara bra..att den inte var i vägen för händerna. Hoppas den fungerar på sidan.
  • Caeruleus

Hur väl håller sån reflextejp egentligen. Bee´s sufflett blir ju rätt så ihopveckad när man fäller ihop den.

Dom här tycker jag är fina....men det är "hangers" och jag stör mig lite på hålet som kedjan sitter i. Jag vill ju sy fast dem på sufletten

www.synlig.e-butik.se/show_product.asp%2Dpack+vita&ref=%2Fshow%5Fcategory%2Easp%3Fcategory%3D16%26subcategory%3D13%26subcategory2%3D0

• mollan nu
    Katjan skrev 2008-05-06 09:35:43 följande:
    www.babytrader.eu/shop/Led-lights-for-BugabooFinns oxå på ikea ( family avd.) nu o ser precis likadana ut. Passar perfekt på min Frog iaf. Är två stycken i packetet.. en röd o vit. Kommer inte ihåg priset just nu men dom är billigare där iaf.
    jag har köpt liknande på clas ohlson. men det är ingen reflex i
    Caeruleus skrev 2008-05-06 09:23:29 följande:
    Hur väl håller sån reflextejp egentligen. Bee´s sufflett blir ju rätt så ihopveckad när man fäller ihop den.Dom här tycker jag är fina....men det är "hangers" och jag stör mig lite på hålet som kedjan sitter i. Jag vill ju sy fast dem på sufletten www.synlig.e-butik.se/show_product.asp...
    Jag tänkte sätta fast reflexerna på chassit. Men man kan säkert sätta fast "hangers" på fästena för sufletten på ryggen. bara knäppa loss och sätta ett snöre innanför sen sätta tillbaka sufletten.
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • Caeruleus

Dom verkar ju bra men jag vill ha reflexer på sufletten oxå. Nere vid framhjulen är så lågt att bilister lätt missar och jag måste erkänna att jag inte går baklänges över övergångställen....

• mallan brallan

Mstyery: Martina78 har en tiny tot på sin ståbräda!

Caeruleus: Tiny tot är en sadel man kan sätta på ståbrädan.

Trojka: Sista budet var att rosa inte alls skulle komma till Sverige?! :-O

Silverkatt: Babytrader har inte babyskydden i lager ännu, dom kommer levereas i juni.
    Till Sverige kommer dom säkert juli-augusti. Fråga THJ, hon har stenkoll!

• Caeruleus

mollan nu skrev 2008-05-06 09:40:05 följande:

Jag tänkte sätta fast reflexerna på chassit. Men man kan säkert sätta fast "hangers" på fästena för sufletten på ryggen. bara knäppa loss och sätta ett snöre innanför sen sätta tillbaka sufletten.
    Absolut går det att göra så...men jag är lite fånig och tycker inte riktigt om när det "dinglar och har sig" .
  • Trojka
    mallan brallan skrev 2008-05-06 09:42:08 följande:
    Mstyery: Martina78 har en tiny tot på sin ståbräda!Caeruleus: Tiny tot är en sadel man kan sätta på ståbrädan.Trojka: Sista budet var att rosa inte alls skulle komma till Sverige?! :-OSilverkatt: Babytrader har inte babyskydden i lager ännu, dom kommer levereas i juni.Till Sverige kommer dom säkert juli-augusti. Fråga THJ, hon har stenkoll!
    Men va säger du människa? Ingen rosa till Sverige? Varför??? Vart kan man få tag på en rosa då, Babytrader?
  • Caeruleus

mallan brallan skrev 2008-05-06 09:42:08 följande:

Caeruleus: Tiny tot är en sadel man kan sätta på ståbrädan.
    Aha..du färstår jag. Tack mallan brallan
  • AsfaltsBlomma

Finns den nya rosa toppklädseln både i fleece och canvas? När kom den till butik?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13