• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Duntoffla
    Videli skrev 2008-05-05 23:16:52 följande:
    Men usch fy, finner inte ord. kan inte fatta ni som bara har duo, Ni kan ju inte få plats med mkt. Var inne på köpa en sån först, men fick då rådet att köpa en expo för att den kan bli större.Det jag hatar mest är karborrebanden som fastnar i ALLT, vet inte hur mkt jag haft sönder på dessa karborreband  Sen tycker jag den rymmer alldeles förlite...
    Jag får plats med mycket i duon. 4 blöjor, ombyte, några små handdukar, hundbajspåsar till blöjorna, vällingdoserare, vällingflaskor (2st) matburkar, tvättlappar, mobil, tamponger, plånbok, nappar, några leksaker, liten filt, pappersnäsdukar...
    Älskade Noel
  • oOrosamarängerOo
    Videli skrev 2008-05-05 23:16:52 följande:
    Men usch fy, finner inte ord. kan inte fatta ni som bara har duo, Ni kan ju inte få plats med mkt. Var inne på köpa en sån först, men fick då rådet att köpa en expo för att den kan bli större.Det jag hatar mest är karborrebanden som fastnar i ALLT, vet inte hur mkt jag haft sönder på dessa karborreband  Sen tycker jag den rymmer alldeles förlite...
    Jag har haft en duo, gillade den modellen jättemycket o fick plats hur mycket somhelst tyckete jag.
    Oioi hobo är snygga, men inget mer. Förstår inte varför alla tycker de är så bra? Allt blir ju bara en enda röra däri, inte avdelat eller bra med fack.
  • Caeruleus

Kan verkligen tänka mig att karborrebanden är irriterande...hade inte tänkt på det tidigare. Är expon alltså för liten, den ser ju rätt stor ut?

Jag funderar lite på Skip hop sadlebag men den är ju ännu mindre än Expon och det vore iofs roligt med en chic väska

• Duntoffla
    Kajsan skrev 2008-05-05 23:21:50 följande:
    Och så vill jag spamma tråden med tjat

Älskade Noel
  • supermami

Fraga..... En beg. Frog for 550 euro med x:a soltopp, ar det ett bra pris?

• Kajsan
    supermami skrev 2008-05-05 23:46:16 följande:
    Fraga..... En beg. Frog for 550 euro med x:a soltopp, ar det ett bra pris?
    Nä det tycker jag inte.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13