• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • WilliamNellyJamie

såg en fin sand med rosa topp idag gud så fin den var nu vill jag ha en lite flicka till så jag kan ha rosa............fas jag har bestämt att jag köper ny vagn i höst då jag åker till new york

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • medea08
    WilliamNellyJamie skrev 2008-05-09 18:24:00 följande:
    såg en fin sand med rosa topp idag gud så fin den var nu vill jag ha en lite flicka till så jag kan ha rosa............fas jag har bestämt att jag köper ny vagn i höst då jag åker till new york
    Ha en rosa iallafall! Håller på att övertala sambon om att få köpa en rosa toppklädsel till Ville. Det går sådär...
  • Lille Mammsen
    WilliamNellyJamie skrev 2008-05-09 18:21:52 följande:
    jag byte vid 4 mån från ligg till sitt delen och det var helt rätt för oss, kunde väntat kanske till 5 mån men han är inte ligga i liggdelen kille helt enkelt......såg i dag 5 st bugaboo som min grå bas och brun topp....har bara sett en förut!!!! fast jag har ju min fiiiiiina moln suflett så jag stack ju ut lite mer än vanligt!!!!!får sådan komplimanger ang den, jag har flera gånger hänvisat till den som gjort den!!!!!
    Inboxa mig med hänvisningen...Tack!
  • JohannaJ

tack tack och tack till er som svarat.

mclaren har liggläge men är bortvänd. Vi kommer nog bära mest men det är skönt om han kan sova i vagnen på stranden.

• JohannaJ
    medea08 skrev 2008-05-09 18:34:50 följande:
    Ha en rosa iallafall! Håller på att övertala sambon om att få köpa en rosa toppklädsel till Ville. Det går sådär...
    håller med dig
    Hilding har rosa sommarsuflett. Urfint tycker jag och pappan och allra mest storasystern.
  • Kajsan
    Milliemolly skrev 2008-05-09 16:25:56 följande:
    Jag hade väntat. de är inte mogna för alla intryck ännu..........det räcker för dem attligga och kolla på himlen osv. Varöfr denna brådska? Man hinner ha sittdeleln länge nog ändå. vid 6 månader är lagom att byta - min personliga åsikt! Då är de mer nyfikna och vill komma upp o se lite!
    Fast så kan man ju inte säga, det är ju från barn till barn.
    Min dotter är som en 6 månaders enligt läkaren på BVC, ska hon vänta tills hon är som en 1 åring då menar du?
    Hon nöjer sig inte att ligga och titta på himlen, hon sitter utan stöd och skrattar åt barnen som leker bredvid henne på golvet.
    När jag lägger henne ner så försöker hon sätta sig upp och blir tokig när hon inte kan själv.
  • Ullis B

Hej allihopa!
    Nu har jag bestämt mig för att beställa en cameleon från BT utan liggdel. Men en fundering jag har, skall man beställa canvas eller fleece? har tänkt mig brun bas och sand topp.

Var till London här i veckan och kan säga att bugaboo "rules"

• Kajsan

Ullis B skrev 2008-05-09 19:16:52 följande:

Hej allihopa!Nu har jag bestämt mig för att beställa en cameleon från BT utan liggdel. Men en fundering jag har, skall man beställa canvas eller fleece? har tänkt mig brun bas och sand topp.Var till London här i veckan och kan säga att bugaboo "rules"
    Jag skulle inte beställa utan liggdel, det är så lite pengar som skiljer när du köper ny, och andrahandsvärdet sjunker ju drastiskt...
    Canvas skulle jag klart beställa!
  • Ullis B

Okej, blir det varmt med fleecen? ser så mysigt ut. Kanske bättre att köpa canvas till sommaren och köpa ett fleece set till vintern?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13