• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Kajsan
    havsvind skrev 2008-05-09 16:18:21 följande:
    Jag minns att ni pratat om när ni bytt ut liggdelen mot sittdelen tidigare i tråden men det är nog lååångt bak och jag orkar inte leta...Tror ni att det är ok att byta nu, min dotter är 3 1/2 månad?Johanna: Har inget svar men skickar ett litet hej ;)
    Jag ska byta nu, min dotter är 2 mån.
    Det beror ju på hur stora och stadiga de är, inte hur gamla de är.
  • havsvind
    Kajsan skrev 2008-05-09 16:19:32 följande:
    Jag ska byta nu, min dotter är 2 mån.Det beror ju på hur stora och stadiga de är, inte hur gamla de är.
    Hon ligger precis på kurvan :)
    Har du testat och det funkar bra?
  • Milliemolly

Jag hade väntat. de är inte mogna för alla intryck ännu..........
    det räcker för dem attligga och kolla på himlen osv.

Varöfr denna brådska? Man hinner ha sittdeleln länge nog ändå.

vid 6 månader är lagom att byta - min personliga åsikt! Då är de mer nyfikna och vill komma upp o se lite!

• fröken ida

Jag ska också till att beställa en solsuflett så jag tar också gärna emot åsikter

• havsvind
    Milliemolly skrev 2008-05-09 16:25:56 följande:
    Jag hade väntat. de är inte mogna för alla intryck ännu..........det räcker för dem attligga och kolla på himlen osv. Varöfr denna brådska? Man hinner ha sittdeleln länge nog ändå. vid 6 månader är lagom att byta - min personliga åsikt! Då är de mer nyfikna och vill komma upp o se lite!
    Anledningen till att jag vill byta är att det går bara att ha henne i vagnen om hon ska sova. Är hon pigg så gnäller/gallskriker hon tills man tar upp henne. Lite tråkigt att bara kunna ta sig ngnstans när det är sovdags ;)
  • Lille Mammsen
    Duntoffla skrev 2008-05-09 16:18:47 följande:
    Jag skulle ta sulkyn. Har den liggläge? Tycker att Buggan är för dyr för att resas med utan väska.  Inte värt att riskera det (såg en kompis vagn vara hel deformerad efter en flygning till Norge. Nu var det inte en bugga men ändå. De är inte försiktiga med sakerna direkt)
    Håller me!! Kan info att det är fler som skadas en klarar sig! Ersättning får man bara om man anmäld detta direkt efter när man tagit imot vagnen vid bagage!
  • AnniPanni
    Milliemolly skrev 2008-05-09 16:25:56 följande:
    Jag hade väntat. de är inte mogna för alla intryck ännu..........det räcker för dem attligga och kolla på himlen osv. Varöfr denna brådska? Man hinner ha sittdeleln länge nog ändå. vid 6 månader är lagom att byta - min personliga åsikt! Då är de mer nyfikna och vill komma upp o se lite!
    Jo men alla barn är olika Min 3,5 månaders ligger fortfarande i liggdelen men kämpar sig blå upp i halvsittandes. Hon blir vansinnig av att ligga ner så det blir byte här snart.
  • WilliamNellyJamie

jag byte vid 4 mån från ligg till sitt delen och det var helt rätt för oss, kunde väntat kanske till 5 mån men han är inte ligga i liggdelen kille helt enkelt......

såg i dag 5 st bugaboo som min grå bas och brun topp....har bara sett en förut!!!!

fast jag har ju min fiiiiiina moln suflett så jag stack ju ut lite mer än vanligt!!!!!

får sådan komplimanger ang den, jag har flera gånger hänvisat till den som gjort den!!!!!

William -98 Nelly -04 Jamie -07
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13