• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Kickan 84
    Kajsan skrev 2008-03-13 11:52:57 följande:
    Nu är skötväskomanen igång igen!Jag är ute efter en mindre skötväska men kan inte komma på vad.Absolut inte Skip hop , Bugaboos egna eller typ stadiums Ge mig råd!
    Gaia och Ko har ju en liten nätt pryl också!
  • Mamma Anna

Kajsan:
    Om jag skulle köpa en ny skötväska så skulle det vara den i röd lack från Dadadoo eller 10gruppens nya, fast nu har jag ju redan två jujube så det får nog bli senare...

• Mamma Anna

1o-gruppens är iofs inte liten alls

• madebyinferno
    mamma2003 skrev 2008-03-13 11:44:20 följande:
    Hmmm, nej det står inget om ståbrädor där... Vill inte peka ut någon särskild (jo förresten; DU! ) skulle göra en sammanställning och skicka till Shoegirl. Vem av er är det som inte har gjort läxan?
    Fick för mig att hon redan lagt in det ooops, måste nog maila henne med en lista då
    S a C skrev 2008-03-13 11:55:26 följande:
    Jag är själv sugen på en skip hop saddle bag. Kanske du haft?
    har en saddlebag och den rymmer mer än man tror fast den är så liten
    caesar skrev 2008-03-13 12:04:01 följande:
    hittade en annons på tradera om dom säljer en skötväska från ikea.det är typ en data väska igentligen.men har kanon bra fack i så vi åkte och köpte en sån som blev en skötväska.den är lite hårdare material oxå. så snyggggg.så bra fack inuti värkligen. ett bra tipswww.tradera.com/VASKA_SOM_ANDVAND_TILL_SKOTVA...
    Oj, en sådan har jag liggande, den måste jag testhänga på vagnen
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Stargirl
    mamma2003 skrev 2008-03-13 12:15:24 följande:
    De är verkligen fina! Kan du rekommendera någon svensk återförsäljare?
    Jag kan inte svära på det men har inte barnbutiken sånan i Heron City? Tyckte jag såg en sån hänga på en Bee?
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
  • Fröken Småland
    Stargirl skrev 2008-03-13 12:22:01 följande:
    Jag kan inte svära på det men har inte barnbutiken sånan i Heron City? Tyckte jag såg en sån hänga på en Bee?
    Oj, är det i huvudstaden? Vi i bushen måste tyvär förlita oss till nätbutiker... . Tack för tipset ändå. Fler tips?
  • eilenna78

F*n vad sur jag blir på det nya chassit!!!
    Nu har även detta börjat krångla med att släppa på höger sida av handtaget! (fick ett nytt chassi i december eftersom det första hade detta fel)

Märkte detta igår när jag skulle på bussen. Vips, så var handtaget ett par cm längre på högra sidan...
    Bugaboo måste ju fixa detta på ngt sätt och det snart!!! Annars älskar jag min fina Bugga, men detta får mig att se rött just nu...

• miiillan
    eilenna78 skrev 2008-03-13 12:43:34 följande:
    F*n vad sur jag blir på det nya chassit!!! Nu har även detta börjat krångla med att släppa på höger sida av handtaget! (fick ett nytt chassi i december eftersom det första hade detta fel)Märkte detta igår när jag skulle på bussen. Vips, så var handtaget ett par cm längre på högra sidan...Bugaboo måste ju fixa detta på ngt sätt och det snart!!! Annars älskar jag min fina Bugga, men detta får mig att se rött just nu...
    riktigt trist!!!

vart köpte du vagnen? du får väl helt enkelt höra av dig igen och berätta för dem hur läget är.
    längtar till våren!!!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13