• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • eilenna78

jaja 86: Jo, jag har mailat dem idag, (babytrader) så vi får se vad dom säger...

Pratade med Bugaboo i telefonen nu också och förklarade mitt problem och det är visst hela serier med vagnar som har detta problem. På vissa kommer problemet direkt och på andra vagnar efter en tids användning.
    Så ni som har nya chassit, kolla ordentligt och dra i högra sidan. Verkar som att de främst var vagnar som var tillverkade fr maj till sept som har detta fel.
    Tillverkningsmånaden står på chassit.

• Bellahhh

Hej alla experts! Måste fråga om "fälgarna" på de stora hjulen, ska det vara som extra fälg, alltså plast som syns på sidan av däcken? 

Min familj är finast
  • miiillan
    eilenna78 skrev 2008-03-13 13:07:49 följande:
    jaja 86: Jo, jag har mailat dem idag, (babytrader) så vi får se vad dom säger...Pratade med Bugaboo i telefonen nu också och förklarade mitt problem och det är visst hela serier med vagnar som har detta problem. På vissa kommer problemet direkt och på andra vagnar efter en tids användning.Så ni som har nya chassit, kolla ordentligt och dra i högra sidan. Verkar som att de främst var vagnar som var tillverkade fr maj till sept som har detta fel. Tillverkningsmånaden står på chassit.
    okey, bra att du tar tag i det och inte bara går runt och är irrirerad, om du förstår vad jag menar

såg att det pratades om parasoll förut. bebis kommer i april och kommer ju ha liggdelen i 3-4 månader... väl? alltså, då är sommaren nästan över...

är det då någon idé med parasoll? känns som man har mer användning av det är barnet är i sittdelen? eller kanske inte?

tacksam om någon hade tid och lust att dela med sig
    längtar till våren!!!
  • Lille Mammsen

Hmmmm.....Gecko i Svart eller Grönt??????????????? Om jag nu får tag i en och måste välja!! Vad skulle "DU" valt & varför???? Snälla ...hjälp mig!

• Skye

Finns det nån som har bild på en Bugga med den gamla rosa fleccen?

• miiillan
    Lille Mammsen skrev 2008-03-13 13:57:06 följande:
    Hmmmm.....Gecko i Svart eller Grönt??????????????? Om jag nu får tag i en och måste välja!! Vad skulle "DU" valt & varför???? Snälla ...hjälp mig!
    helt klart i svart. så kan man piffa upp med en roligare färg på åkpåse, vagnmobil, täcke eller liknade. och skötväska!!! kanske blir svårare för dig att hitta ex skötväska som passar till den gröna...
    längtar till våren!!!
  • bennysson
    jag velade också. men tog en svart, köpte grön skötväska ist :) och tänker mig sedan en grön  åkpåse :) lättare att "byta" färger på accessoarerna...
  • Mamma Anna

mammsens:
    och jag säger grön för den tycker jag är snygg! Lite tråkigt att det inte finns en grön Cameleon faktiskt

• bennysson
    tror dessutom att det är lättare átt sälja vidare en svart i framtiden... men den gröna är sjukt snygg...
  • Stargirl
    Svart...den går att kombinera med allt.
    Nu är hon 1 år vår lilla gumma
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13