• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • AnniPanni

Ok vilken färg på sommarsuffla är snyggast tilll grå bas?

Jag vill ju helst ha en rooosa men det är ju bara att glömma då jag vill ha i canvas - vart en aning mindre att välja mellan på en gång . Har ett rosa parasoll så en röd suflett kanske inte riktigt är min kombination.

• Duntoffla

Är det ngn här som har Cameleons solskydd och är nöjd med det? har ju läst att det inte är superskyddande mot solen men det måste ju vara bättre än inget alls? Eller är parasoll att föredra ändå?

Älskade Noel
  • trebarnsliv

Frågar igen för andra gången; Hur kommer det sig att jag som beställde min cam i nov 2007 får ett chassi som är tillverkat i juni 2007?

• Duntoffla
    trebarnsliv skrev 2008-05-17 22:57:12 följande:
    Frågar igen för andra gången; Hur kommer det sig att jag som beställde min cam i nov 2007 får ett chassi som är tillverkat i juni 2007?
    Bugaboo gör inte olika årsmodeller. De säljer väl vad de har på lager. Jag köpte min Bugga nu i april och min tillverkades juni 07. Tror att det bara är bra att de är lite äldre då de nyare har varit problem med chassit
    Älskade Noel
  • Hs Bobbo

Betr parasoll o solskydd - jag har valt bort parasoll o beställt UV-skärm fr Aussies finest istället. Det är liksom en förlängning av sufletten men dessutom m UVskydd. Tror det blir bra!

scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
  • Duntoffla
    Hs Bobbo skrev 2008-05-17 23:04:29 följande:
    Betr parasoll o solskydd - jag har valt bort parasoll o beställt UV-skärm fr Aussies finest istället. Det är liksom en förlängning av sufletten men dessutom m UVskydd. Tror det blir bra!
    Du får gärna berätta sen vad du tycker om det. Om det känns stort och ivägen eller om det funkar bra.
    Älskade Noel
  • ängeln83
    Emmsan skrev 2008-05-17 15:36:34 följande:
    min sambo sa precis detsamma.. skit i allt strul o ta en ny ibland är han fööör go.. kollade in babytrader o de hade 50 euro rabatt? eller? vad slutade din vagn på för summa? hur lång lev tid? o vad händer om man får det klassiska problemet ,ed handtaget?
    Duktig sambo Skiljer ju inte sådär värst mycket mot att köpa en begagnad, och nu har man ju garantin också.
    Min vagn slutade på 7500 kr, men då köpte jag en mugghållare också.
    Leverans tiden stod 2-5 arbetsdagar, så jag hoppas den kommer i mitten på nästa vecka, beställde i torsdags.
    Jag mailade innan jag beställde ang om man får strul med handtaget och då var det bara att reklamera så skickar dom ett nytt.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • jule
    medea08 skrev 2008-05-17 12:31:42 följande:
    Nu har jag frågor om Cam-klädsel på Frog igen. Jag vet att man måste ha camens suflettspännen, men måste man ha suflettbågen också? Eller fungerar det med frogens? Liggdelslock och sittdelsöverdrag, passar de också på frog?
    [/citat]
    lycra skrev 2008-05-17 17:03:20 följande:
    [citat]
    Har en fråga :)Jag har en frog, men vill köpa ny klädsel. Om jag köper ett komplett paket, vilket av det passar då på min frog? Sittdelslocket passar väl inte eftersom jag inte har blixtlås på liggdelen? Eller har jag missuppfattat? Sufletten passar om jag köper till camens fästen. Men passar sittdelsklädseln?
    d räcker med camens sufflettfästen bågarna passar ändå. ang. liggdelslocket så funkar d ju inte eftersom frogen inte har ngn dragkedja däremot kan man ju modifiera locket m kardborreband ist så funkar d ok (mallanbrallan härinne hade fixat d snyggt för 100 år sen när hon ägde en frog ) sittdelsklädseln funkar däremot jättebra
    bilder finns i mitt galleri m camklädsel på en frog å jag har både basklädsel å topklädsel till cam....
  • Hs Bobbo
    Emmsan skrev 2008-05-17 15:27:53 följande:
    hehe sen jag mailade i morse o sa att jag ville ha den skickad mor efterkrav har det varit sååååååå tyst börjar snart fundera på att ta hem en ny från pingpong istället då de ändå ligger så högt i begagnat pris.. är pinpong billigast tror ni?
    Undvik PingPong! Väntar ännu på grejer som jag beställt o betalat 8 aug förra året - får inte ens igen pengarna! O inga vettiga svar heller!
    scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
  • leson76
    Hs Bobbo skrev 2008-05-17 23:22:52 följande:
    Undvik PingPong! Väntar ännu på grejer som jag beställt o betalat 8 aug förra året - får inte ens igen pengarna! O inga vettiga svar heller!
    Fyyyy...vad gör man då? Polisanmäler?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13