• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Hs Bobbo
    Duntoffla skrev 2008-05-17 23:08:18 följande:
    Du får gärna berätta sen vad du tycker om det. Om det känns stort och ivägen eller om det funkar bra.
    Absolut!
    scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
  • Duntoffla
    AnniPanni skrev 2008-05-17 22:02:26 följande:
    Ok vilken färg på sommarsuffla är snyggast tilll grå bas?Jag vill ju helst ha en rooosa men det är ju bara att glömma då jag vill ha i canvas - vart en aning mindre att välja mellan på en gång . Har ett rosa parasoll så en röd suflett kanske inte riktigt är min kombination.
    sand är nog snyggt. orange också
    Älskade Noel
  • helenajoanna

Tycker vagnarna är såå fina o ångrar lite att jag inte köpte en "Bugga", men alltså, hur kan man ha en tråd som handlar om en vagn på nästan 9 000 inlägg? Komiskt eller sjukt haha?

• oOrosamarängerOo
    AnniPanni skrev 2008-05-17 22:02:26 följande:
    Ok vilken färg på sommarsuffla är snyggast tilll grå bas?Jag vill ju helst ha en rooosa men det är ju bara att glömma då jag vill ha i canvas - vart en aning mindre att välja mellan på en gång . Har ett rosa parasoll så en röd suflett kanske inte riktigt är min kombination.
    Jag har två sommarsufflor, en sand canvas o en rosa fleece, tycker fleecen sitter snyggare faktiskt, canvasen sträcks ju liksom inte ut helt.
  • AnniPanni
    SooJuicy skrev 2008-05-17 23:38:59 följande:
    Jag har två sommarsufflor, en sand canvas o en rosa fleece, tycker fleecen sitter snyggare faktiskt, canvasen sträcks ju liksom inte ut helt.
    hmm kanske ska ge fleecen en chans till då . Åker utomlands snart o behöver nog en sommarsuffla. Den beiga är iof snygg. Hmm får fundera vidare lite grann
  • trebarnsliv
    Duntoffla skrev 2008-05-17 23:01:12 följande:
    Bugaboo gör inte olika årsmodeller. De säljer väl vad de har på lager. Jag köpte min Bugga nu i april och min tillverkades juni 07. Tror att det bara är bra att de är lite äldre då de nyare har varit problem med chassit
    Jo, jag vet. Men tycker ändå att chassit borde kanske ha varit tillverkat typ i nov eller dec 07 när vagnen ändå kom till butiken i jan 08.

Det nya chassit med foamhjul började väl tillverkas i sep 07 och det kan ju inte stämma då mitt är tillverkat i juni 07 och är det nya chassit.
  • AnniPanni
    trebarnsliv skrev 2008-05-18 00:24:44 följande:
    Jo, jag vet. Men tycker ändå att chassit borde kanske ha varit tillverkat typ i nov eller dec 07 när vagnen ändå kom till butiken i jan 08.Det nya chassit med foamhjul började väl tillverkas i sep 07 och det kan ju inte stämma då mitt är tillverkat i juni 07 och är det nya chassit.
    Vad glad för att ditt chassi inte är dec-07 - undrar fortfarande om det finns någon med ett dec chassi som _inte_ har reklamerat det. Verkar som att det gått en tomte i fabriken den månaden
  • AnniPanni
    helenajoanna skrev 2008-05-17 23:27:50 följande:
    Tycker vagnarna är såå fina o ångrar lite att jag inte köpte en "Bugga", men alltså, hur kan man ha en tråd som handlar om en vagn på nästan 9 000 inlägg? Komiskt eller sjukt haha?
    När man har en vagn som går att styla om i typ sjumiljoner olika kombinationer *ler* så är det inte så konstigt att det finns så många inlägg. Tips om billigare klädslar, skötväskor, hjul osv osv har gjort denna tråden lååååång. Jag tycker att det är jättebra att den här tråden finns! Efter att ha avverkat en _massa_ vagnar så har jag äntligen hittat en som faktiskt uppfyller det jag söker och som också lätt går att göra om den dagen jag tröttnar på färgen eller liknande. En del är intresserad av bilar, andra av att sticka o vissa av barnvagnar . Alla är vi olika och tur är väl det
  • MissNice

HAHAH, har oxa tank tanken. Dessutom nr 13

Men jag alskar vagnen o nu blr d buggis nr 3 till barn nr 2 :) Juuuuust looooove Buggis!

• Duntoffla
    Haha...välj själv! Du har inte sett danska barnkläder tråden hör jag!
    trebarnsliv skrev 2008-05-18 00:24:44 följande:
    Jo, jag vet. Men tycker ändå att chassit borde kanske ha varit tillverkat typ i nov eller dec 07 när vagnen ändå kom till butiken i jan 08.Det nya chassit med foamhjul började väl tillverkas i sep 07 och det kan ju inte stämma då mitt är tillverkat i juni 07 och är det nya chassit.
    Nej, det kan inte stämma. Jag har foamhjul och min är också från juni.
    Älskade Noel
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13