• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • caramell74

En fråga: Har på bild sett sommarsuflett i silver till cameleon. Hittar den dock inte någonstans. Är det fel på mina ögon eller har ni några bra tips?

• Bina
    loveliva skrev 2008-05-21 09:51:20 följande:
    Nu är jag snart så frustrerad och velig ang vilka färger jag ska förnya buggan med att jag snart säljer den
    *asg* ja så kan man ju göra... vad skall du ha istället?
  • Bina
    caramell74 skrev 2008-05-21 09:57:49 följande:
    En fråga: Har på bild sett sommarsuflett i silver till cameleon. Hittar den dock inte någonstans. Är det fel på mina ögon eller har ni några bra tips?
    hmm till Gecko finns det.. har aldrig sett till Cam

*inväntar andras svar*
  • Bina

mallan brallan skrev 2008-05-21 09:55:58 följande:

Så vitt jag vet känner jag ingen där, MEN jag kan ju lägga in en kontaktannons! Är inte det en bra idé? Eller typ ställa mig på Arlanda vid USA gaten å fråga om nån kan ta med sig en vagn hem åt mig!
    *fniss* jaa
  • kath

mallan brallan skrev 2008-05-21 09:55:58 följande:

Stargirl: Jahaja... säger du de... Men då är det ju inte lika kul,när alla går omkring med likadana...kath: Så vitt jag vet känner jag ingen där, MEN jag kan ju lägga in en kontaktannons! Är inte det en bra idé? Eller typ ställa mig på Arlanda vid USA gaten å fråga om nån kan ta med sig en vagn hem åt mig!
    låter som en toppen ide :) Det är nog ingen som kommer ta dig för en depserat galning (hihihi) fast funkar det så funkar det..men jag skulle nog sats på ngn jag känner lite eller någon från tråden kanske :)

USA verkar ju vara det förlovade landet för buggor just nu.
  • loveliva
    Bina skrev 2008-05-21 10:04:38 följande:
    *asg* ja så kan man ju göra... vad skall du ha istället?
    Varför ska det vara sååå svårt att bestämma sig? Det är väl bara att ta en färg säger sambon. Men nej, det är det ju inte, det ska ju matcha till lite tillbehör också
    Gahhhhhh!!!!
  • caramell74
    Bina skrev 2008-05-21 10:05:57 följande:
    hmm till Gecko finns det.. har aldrig sett till Cam*inväntar andras svar*
    Tack för svaret. På bild på sommarsuffletten på bla kidzshop.se finns den silvriga i bakgrunden. Kanske är en Gecko då. Hrmmmm. Vill ju ha i silver!
  • mallan brallan

Det löser sig nog ska ni se, jag tänker inte sova någe mer om jag inte får den där jäkla vagnen.

En annan fråga, var det inte nån som hade beställt offvit solsuflett till Camen från Babytrader??

• Kajsan

mallan brallan skrev 2008-05-21 09:37:52 följande:

Jag är så arg! Och besviken. Nu har jag ju liksom ställt in mig på den,vad ska jag göra nu?! Nu måste jag ju åka till USA å hämta den?!
    Äh men va fan! Du får väl tillbaks pengarna ivarjefall?
  • mallan brallan

Kajsan: ja, ja, det tror jag säkert!
    Så nu funderar jag över 2 alternativ. Antingen fortsätter jag att strida för min sak,
    ELLER så köper jag en Bee från babytrader.
    Sonen är 1 år å 3 dar.
    Vad tycker ni?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13