• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • minhalva

Ni som kan detta med Bugboo vagnar

KAN man resa med vagnen(flyga) utan att ha dem i transportväska?

Har ni Rest med Bugaboo vagn utan väskan till? Gick det bra?

Vi ska flyga med Ryanair och de brukar kunna platsa in vagnen men vet inte om det är bra skydd...och har inte råd med transportväska just nu...vad göra???

• Stargirl

Min syster flög med just Ryanair med sin Bee. Hon flög själv ock kunde därför inte ta med sig en extra väska. Det gick fint och vagnen var ok. Just ryanair ska vara lättare då man får ta med vagnen till gaten ist för att checka in den.

*~Bugaboo RULES~*
  • fröken ida

Min Cameleon kostade 4300 i en amerikansk webshop. Solsufletten gick på 240:- Du kan ju kolla själv på tex www.strollers.com
    Cilla R skrev 2008-05-21 12:39:21 följande:

Någon som vet hur mycket lägre priserna på Bugga och tillbehör är i USA?
  • nica83

stargirl
    Okej. Jag ska prata med dem i butiken men ville höra efter lite först för att se om det är något man i princip måste tåla. Personligen tycker jag det är väldigt irriterande när det knakar så. Speciellt när man betalat 4800 för en vagn. Ska dessutom prata med dem om bakhjulen som verkar skeva. Min Bee gick helt annorlunda än min kompis Bee

♥ J - underbara son ♥
  • Cilla R
    fröken ida skrev 2008-05-21 14:22:02 följande:
    Min Cameleon kostade 4300 i en amerikansk webshop. Solsufletten gick på 240:- Du kan ju kolla själv på tex www.strollers.comCilla R skrev 2008-05-21 12:39:21 följande:
    Tack tack, ska kolla!
    Mamma till Néa och Ophelia!
  • sweetlina

Hur fungerar det att ebställa fårn USA tex om något skulle gå sönder lr liknande, det är ju grymt mycke skillnad i priset

• fröken ida

Skulle nått gå sönder under själva flygningen är det ju flygbolaget som får stå för kostnaden. Händer det däremot nått här hemma så ska Bugaboos garanti innefatta hela världen. Tyvärr så har jag hört att affärerna här hemma sällan är så hjälpsamma när man inte har köpt vagnen i deras affär.

Jag skulle inte rekomendera att beställa en vagn från USA till Sverige om man inte är beredd att betala myckt i tull. Tullen gör tyvärr att det blir lika dyrt som att köpa en bugaboo i Sverige.

sweetlina skrev 2008-05-21 16:14:15 följande:
    Hur fungerar det att ebställa fårn USA tex om något skulle gå sönder lr liknande, det är ju grymt mycke skillnad i priset
  • Ms Kanga
    sweetlina skrev 2008-05-21 16:14:15 följande:
    Det svåra är att hitta en e-butik som skickar till Sverige. Många levererar bara till nordamerika.
    Nu när dollarn är låg så blir det jättebillgt med Bugga-grejer men att köpa hela vagnen tycker jag verkar vanskligt även om man tjänar en hacka. Hur blir det om vagnen går sönder? Kommer USA företaget skicka ny vagn ända till Sverige och måste du skeppa tillbaka den trasiga? Hade man däremot en kompis som bodde i USA skulle det ju inte vara samma problem.
  • lilla sandra

Lovade att återkomma idag med priserna på Ju-Ju-Be väskan jag såg igår.
    Idag fanns det tydligen fler väskor där, så det var BeChanged som kostade 495:-
    Den vi hade kollat på (BeTween) kostade tyvärr 849:-

• sweetlina

ahh tack för att du sa det, det tänkte ja inte på*S*
    du kanske ja får gå tillbaka till Babytrader där behöver man väl inte betala nån tullavgift va?
    fröken ida skrev 2008-05-21 16:22:12 följande:

Skulle nått gå sönder under själva flygningen är det ju flygbolaget som får stå för kostnaden. Händer det däremot nått här hemma så ska Bugaboos garanti innefatta hela världen. Tyvärr så har jag hört att affärerna här hemma sällan är så hjälpsamma när man inte har köpt vagnen i deras affär.Jag skulle inte rekomendera att beställa en vagn från USA till Sverige om man inte är beredd att betala myckt i tull. Tullen gör tyvärr att det blir lika dyrt som att köpa en bugaboo i Sverige.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13