• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • loveliva
    mallan brallan skrev 2008-05-21 10:29:59 följande:
    Kajsan: ja, ja, det tror jag säkert!Så nu funderar jag över 2 alternativ. Antingen fortsätter jag att strida för min sak,ELLER så köper jag en Bee från babytrader.Sonen är 1 år å 3 dar.Vad tycker ni?
    Köp en bee!!! Hade jag gjort om inte min sambo hade skrikit rakt ut: ingen rullstol i mitt hus Fast jag VET att det kommer in en Bee här en vacker dag Skrattande Frågan är bara NÄR.

Men det tycker jag absolut du ska köpa, OM du kan släppa den silvriga cammen.
  • Cilla R
    myHappiness skrev 2008-05-21 09:50:48 följande:
    Cilla R: Är buggan hel nu?
    Ja nu är den hel igen Skrattande
    fattar inte vad som hade hänt med det gamla chassit, men när jag satte på det nya blev det en helt ny vagn.
    Mamma till Néa och Ophelia!
  • ängeln83

Ingen som hört nåt mer om den skumma Bugga annonsen på Blocket?

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • nica83

Min Bee som jag har använy vid tre tillfällen har börjat knaka och knarra mkt Till och med ibland när min snart 5 mån bebis sparkar med benen. Någon annan som fått så? Tror nu de kan fixa??

♥ J - underbara son ♥
  • ElinMaria
    caramell74 skrev 2008-05-21 10:15:16 följande:
    Tack för svaret. På bild på sommarsuffletten på bla kidzshop.se finns den silvriga i bakgrunden. Kanske är en Gecko då. Hrmmmm. Vill ju ha i silver!
    Det ska tydligen komma silverfärgad top till Cameleon till Sverige men den ska visst bara säljas på ett fåtal utvalda ställen, fast det är ju vanlig toppklädsel och inte sommarsufflett förstås. Bonti i Stockholm ska tydligen vara ett av de ställen som får sälja den sa de när jag var där förra veckan. Antar att det är den som sålts i USA som någon här i tråden hade.
  • Bina
    ElinMaria skrev 2008-05-21 11:20:32 följande:
    Det ska tydligen komma silverfärgad top till Cameleon till Sverige men den ska visst bara säljas på ett fåtal utvalda ställen, fast det är ju vanlig toppklädsel och inte sommarsufflett förstås. Bonti i Stockholm ska tydligen vara ett av de ställen som får sälja den sa de när jag var där förra veckan. Antar att det är den som sålts i USA som någon här i tråden hade.
    Wohoo.. då ställer du oss i kö på en sån och hämtar blixtfort när de kommer?
  • Stargirl

Det ska tydligen vara ett paket med silver toppfärg, microfleecefilt i svart med silver logga och mugghållare med silverlogga.

*~Bugaboo RULES~*
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2008-05-21 11:30:32 följande:
    Det ska tydligen vara ett paket med silver toppfärg, microfleecefilt i svart med silver logga och mugghållare med silverlogga.
    Jag tycker faktiskt inte att silver är så snyggt, guld däremot skulle jag vilja ha till min bruna bas
  • Bina
    Stargirl skrev 2008-05-21 11:30:32 följande:
    oooh
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13