• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • oOrosamarängerOo

Tack för svaren om om bee, bra om man kan fälla den med sittdelen emot sig men förvillande när det ges olika information Vill ju inte paja den för att man fälller som man inte ska.

• oOrosamarängerOo
    Bopsan skrev 2008-05-21 17:42:37 följande:
    Kom igen tjejer, hjälp mig:Vad är snyggast, denim eller brun cam?Har denim men kan inte släppa tanken på en brun.Vill även ha den brun/rosa ju ju be between, verkar jättebra.
    Jag tycker denim är snyggast, fast brunt är ju inte fel det heller. Sedan är denim och rosa så himla fint ihop.
  • Duntoffla
    Kom igen tjejer, hjälp mig:Vad är snyggast, denim eller brun cam?Har denim men kan inte släppa tanken på en brun.Vill även ha den brun/rosa ju ju be between, verkar jättebra.
    De är skitsnygga bägge två! Jag har brun men funderar på denim nu.
    Älskade Noel
  • Fröken Småland
    Bopsan skrev 2008-05-21 17:38:33 följande:
    Stargirl: Tack för svaret ang. färgval mellan denim och brun cam.Hört lite olika om priser på denimklädsel och blir lite förvirrad.Är denimtyget dyrare än vanligt canvastyg?Vad kostar en top, sittdelsbas resp. varukorg per styck?
    Denimtoppen brukar kosta 1.200:- men jag vet att http://www.kidzshop.se/ tar samma som för canvas- och fleecetopparna, dvs 1.000:-.

En topp består av tre delar; sittdelsöverdrag, sufflett och liggdelslock. 1.000:-
    Sittdelsbas 880:-
    Varukorg 440:-
    Brun eller denim? Ja, brun är ju galet eftertraktad just nu, men det är nog mest nyhetens behag. Jag tycker att den är hur snygg som helst, tänker köpa en till hösten för jag tycker inte att den är så somrig. Det är ju inte denimen heller egentligen men lite somrigare i alla fall. Så jag skulle behållit den och hottat upp den med en flashig topp .
  • Duntoffla
    mamma2003 skrev 2008-05-21 19:07:31 följande:
    Brun eller denim? Ja, brun är ju galet eftertraktad just nu, men det är nog mest nyhetens behag. Jag tycker att den är hur snygg som helst, tänker köpa en till hösten för jag tycker inte att den är så somrig. Det är ju inte denimen heller egentligen men lite somrigare i alla fall. Så jag skulle behållit den och hottat upp den med en flashig topp .
    är brunt en ny färg? Jag håller med dig om att den är lite mer höstig. Kalla tråkiga dagar åker den på, andra dagar gult eller orange här Omväxling förnöjer!
    Älskade Noel
  • loveliva

Å jag velar vilken "ny" färg jag ska ha Fundersam Har en denim nu som bara ligger å inte används, kanske ska lägga ut den på T... har rosa topp klädsel också, och svart Men vilken färg till grå bas tycker ni är snygg? Tips?

• Liinda83
    Liinda83 skrev 2008-05-21 12:08:11 följande:
    hej!!!Jag vet att detta diskuterats innan men visst passar bee i en cam resväska också?Jag blev lite osäker eftersom jag har beställt bee och väska till cam från BT och jag pratade med en kille där som var lite osäker...trodde jag va smart som beställde väska som båda vagnarna passar i...
    Puffar min egen fråga
  • Kajsan
    loveliva skrev 2008-05-21 19:20:45 följande:
    Å jag velar vilken "ny" färg jag ska ha  Har en denim nu som bara ligger å inte används, kanske ska lägga ut den på T... har rosa topp klädsel också, och svart Men vilken färg till grå bas tycker ni är snygg? Tips?
    Ja JAG tycker den borde ut på tradera jag
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13