• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • fröken ida

Nej jag hade aldrig köpt en vagn från USA om det inte vore för att min killes släkt bodde där. De är vana smugglare Vi handlar alltid järnet varje gång någon kommer över hit. Det är tur att jag inte bodde i USA för då hade jag shoppat ihjäl mig. Allt är så så billigt.

Alla länder inom EU har tullfritt mellan länderna så att köpa från babytrader är riskfritt

• oOrosamarängerOo

Jag har ju beställt en bee som kommer hem nästa vecka och nu undrar jag, läser:

En kompakt vagn som gör att den enkelt fälls ihop med ett
    handgrepp när man ska in i bilen och taxin. Du behöver inte
    ens ta av sittdelen när den är i framåtriktat läge,
    vilket
    är mycket ovanligt med vändbara sittdelar.

Kan man inte fälla den när man har sittdelen mot sig utan att ta av den?Fundersam

• Fru Indosaurie
    SooJuicy skrev 2008-05-21 16:41:19 följande:
    Jag har ju beställt en bee som kommer hem nästa vecka och nu undrar jag, läser: En kompakt vagn som gör att den enkelt fälls ihop med etthandgrepp när man ska in i bilen och taxin. Du behöver inteens ta av sittdelen när den är i framåtriktat läge, vilketär mycket ovanligt med vändbara sittdelar.Kan man inte fälla den när man har sittdelen mot sig utan att ta av den?
    jo det kan man
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Höst06
    En kompakt vagn som gör att den enkelt fälls ihop med etthandgrepp när man ska in i bilen och taxin. Du behöver inteens ta av sittdelen när den är i framåtriktat läge, vilketär mycket ovanligt med vändbara sittdelar.Kan man inte fälla den när man har sittdelen mot sig utan att ta av den?
    Jodå, det går alldeles utmärkt!
  • fröken ida

När vi kollade på Been så sa säljaren till oss att det inte gick, men nu har jag ju läst flera gånger här inne att det visst funkar. Märkligt att de ger fel information

En kompakt vagn som gör att den enkelt fälls ihop med etthandgrepp när man ska in i bilen och taxin. Du behöver inteens ta av sittdelen när den är i framåtriktat läge, vilketär mycket ovanligt med vändbara sittdelar.Kan man inte fälla den när man har sittdelen mot sig utan att ta av den?
  • Krokodil

Såg i bildtråden att några av er har Bugaboos ståbräda och Tiny Tot-pallen. Är ni nöjda med brädan och pallen? Hur gör ni när ni fäller vagnen, tar ni av brädan då? Är det smidigt? Och pallen, kan man ta av och på den enkelt eller ska den skruvas och så?

Någon som testat både Bugaboo-brädan och Kiddyboard? Tänker på vilken som sticker ut mest (är ivägen för den som går mest), fjädring, ståyta (storebror har ganska stora fötter redan) och annat ni kan komma på.

Tacksam för svar!

• Bopsan

Stargirl: Tack för svaret ang. färgval mellan denim och brun cam.

Hört lite olika om priser på denimklädsel och blir lite förvirrad.

Är denimtyget dyrare än vanligt canvastyg?

Vad kostar en top, sittdelsbas resp. varukorg per styck?

• Bopsan

Kom igen tjejer, hjälp mig:

Vad är snyggast, denim eller brun cam?

Har denim men kan inte släppa tanken på en brun.

Vill även ha den brun/rosa ju ju be between, verkar jättebra.

• Kajsan

Den ständiga ståbrädefrågan:
    Är det bara Buggyboard , eller var det kiddyboard som funkar till Bee ?
    Jag har en ståbräda till min cam, men funderar på att sälja den och skaffa en till Been istället.

• Fru Indosaurie
    Bopsan skrev 2008-05-21 17:42:37 följande:
    Kom igen tjejer, hjälp mig:Vad är snyggast, denim eller brun cam?Har denim men kan inte släppa tanken på en brun.Vill även ha den brun/rosa ju ju be between, verkar jättebra.
    brun Kyss
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13