• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Duntoffla
    Ell skrev 2008-05-21 22:51:10 följande:
    *puffar för min fråga*Ska handtaget på en Gecko vara ruckbart fram och tillbaka trots att man monterat fast liggdelen?
    Thj har svarat dig här ovan
    Älskade Noel
  • Cajsan

thj: Åh, var precis inne hos er och såg de obrutna klädslarna... Är ute efter beige, brun eller svart canvas. Orkar du kolla åt mig oxå i morrn och inboxa?

• thj
    Cajsan skrev 2008-05-21 22:58:31 följande:
    thj: Åh, var precis inne hos er och såg de obrutna klädslarna... Är ute efter beige, brun eller svart canvas. Orkar du kolla åt mig oxå i morrn och inboxa?
    Kollar
  • mallan brallan

Satu: Jag hade ju oxå det där problemet! :-O
    Fast med en Ju Ju Be. Och jag tror inte att det är fel på just din väska,
    jag tror att det har att göra med kombinationen din plånbok kontra magnetlåsväska!
    Så antingen fortsätter du med väskan du i övrigt är nöjd med och
    byter plånbok eeeller så kör du en väska utan magnet å behåller plånboken!

• anka1791
    Svar på #9185
    thj skrev 2008-05-21 23:00:08 följande:
    Kollar
    Åh, kan du inte kolla de brutna förpackningarna åt mig också. Jag vill ha en rosa toppklädsel i canvas.
  • Duntoffla

Om ens Bugga Cam "knarrar/knakar" lite i själva navet/fästet, är det dags att smörja ngt då eller blir de såna efter ett tag? Är rädd att ngt gått sönder på något sätt.

Älskade Noel
  • Finasteunge
    Satu skrev 2008-05-21 22:27:57 följande:
    Jag kan som en "erfaren mamma" verkligen rekommendera att hellre lägga pengarna i något bra som man tycker om och trivs med (som vagn, skötväska osv) än köpa ngt billigt. Gjorde detta felet med mitt första barn och den här gången med andra barnet har jag bara köpt bra grejer. Det blir dyrare i längden att köpa billiga grejer, dessutom har de dyrare saker alltid bättre andrahandsvärde. Lite motiveringar till din sambo...(jag kan det här, har en envis man)
    Ja du  har ju helt rätt ska säga det till sambon när ja väl har köpt väska hehe. Skrattande ska in till odenplan på onsdag så se vad det blir för väska Skrattande
    Jesper 070816
  • Liinda83
    Satu skrev 2008-05-21 22:33:06 följande:
    Det var en diskussion om skötväskor och magnetlås här tidigare, har en Gaia & Ko väska som har fem magnetlås och mina kort höll på att bli avmagnetiserade allihopa tills jag kom på orsaken. Jag var hos Bonti i dag för att titta på OiOi väskorna och expediten där tyckte jag ska reklamera väskan till internetbutiken där jag köpte den.Sagt och gjort, och jag har redan fått erbjudande om en ny väska! Ägaren i butiken säger att det måste vara något fel med magnetlåsen i min väska men jag tror inte på det, utan vågar inte ha någon väska med magnetlås längre.Vad tycker ni jag ska göra, ska jag ta emot väskan och sälja det sen eller be om någon annan typ av ersättning (annan vara t.ex?). Hon har tyvärr inte någon annan väska i sin butik som jag vill ha.Vad skulle ni göra? Tycker att hennes erbjudande är generös som den är, hade själv inte ens kommit på tanken att reklamera.
    Jag har också en gaia & ko väska med massa magnetlås,har plånboken i ett av ytterfacken och mina kort har klarat sig bra
  • kirsikka
    Liinda83 skrev 2008-05-21 23:42:11 följande:
    Jag har också en gaia & ko väska med massa magnetlås,har plånboken i ett av ytterfacken och mina kort har klarat sig bra

Hmmm. då undrar jag om jag ska helt enkelt prova med en ny väska...är dock mycket tveksam. Har dessutom redan beställt en OiOi Hobo, blir väldigt massa väskor här...

Jag tror att som mallan brallan säger magnetlås och kreditkort är inte en bra kombination.

Jag ska kolla vad annat hon har i butiken som jag skulle vilja ha i fall hon går med på att ersätta mig med ngt annat tror jag.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13