• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • trullsa

Snälla stargirl kan du kolla din inbox,har skickat till dej,behöver hjälp,går snart under av denna ångest!

• Fru Indosaurie
    Stargirl skrev 2008-05-22 16:49:05 följande:
    tills du hittar ngt annat att sukta efter....*s*
    haha. äsch, jag är inte så beroende Oskyldig
    och jag väntar fortfarande på min nya cameleon Skrattande hoppas att kärleken håller i sig ett tag..
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Emmsan

hmm va inne på babyproffsen för o stilla min hunger idag.. haha fan va okunniga de är. de hade en vagn som glappade på hö sida jag frågade om det skulle va så o spelade dum jajamen sa hon så är det på alla.... hmmmm ahahaha men sa jag det är ju inte så på denna (den som stod bredvid) då sa hon att det blir så på alla efter ett tag o inget att reklamera !!!!!!!
    nu e jag så sugen på bugga att jag snart åker o hämtar en för fullpris... näääää,, han låg såå nice i vagnen lille Melker :)

• Stargirl
    trullsa skrev 2008-05-22 16:51:44 följande:
    Snälla stargirl kan du kolla din inbox,har skickat till dej,behöver hjälp,går snart under av denna ångest!
    done!
    *~Bugaboo RULES~*
  • Fröken Småland
    Emmsan skrev 2008-05-22 17:17:02 följande:
    hmm va inne på babyproffsen för o stilla min hunger idag.. haha fan va okunniga de är. de hade en vagn som glappade på hö sida jag frågade om det skulle va så o spelade dum jajamen sa hon så är det på alla.... hmmmm ahahaha men sa jag det är ju inte så på denna (den som stod bredvid) då sa hon att det blir så på alla efter ett tag o inget att reklamera !!!!!!!nu e jag så sugen på bugga att jag snart åker o hämtar en för fullpris... näääää,, han låg såå nice i vagnen lille Melker :)
    Skrämmande! Men du, lilla Emmsan, om du hade beställt en vagn från Babytrader när du bestämde dig för det förra veckan så hade du haft den nu *retas*. Eller som min pappa brukar säga; "Sniglar fångar inga möss"...
  • Emmsan
    mamma2003 skrev 2008-05-22 17:28:11 följande:
    Skrämmande! Men du, lilla Emmsan, om du hade beställt en vagn från Babytrader när du bestämde dig för det förra veckan så hade du haft den nu *retas*. Eller som min pappa brukar säga; "Sniglar fångar inga möss"...
    hha jomen jag har inte alla de pengarna än juuuu o jag har ju lovat sambon att endast finansiera med sålda saker pengar hmm tror ni han tycker jag har för mycket barnvagnar o skit ;)
  • Stargirl
    Emmsan skrev 2008-05-22 17:38:57 följande:
    hha jomen jag har inte alla de pengarna än juuuu o jag har ju lovat sambon att endast finansiera med sålda saker pengar hmm tror ni han tycker jag har för mycket barnvagnar o skit ;)
    Så gör jag oxå. Säljer av gammalt och köper nytt. Man får bra betalt för gammalt skit *asg*
    *~Bugaboo RULES~*
  • Emmsan
    Stargirl skrev 2008-05-22 17:42:15 följande:
    Så gör jag oxå. Säljer av gammalt och köper nytt. Man får bra betalt för gammalt skit *asg*
    japp men det går såååååå långsamt denna ggn.. men som min sambo sa får man kämpa lite så är det roligare sen . hahaha mm visst
  • Stargirl
    Emmsan skrev 2008-05-22 17:55:51 följande:
    japp men det går såååååå långsamt denna ggn.. men som min sambo sa får man kämpa lite så är det roligare sen . hahaha mm visst
    Mmmmm.....det är så ibland. Men rätt som det är hittar man ngt man vill bli av med. Hittade en Burberry blus som jag knappt använt , ett par crocs min pappa köpt till mig men jag såklart aldrig satt på mig och ett par Acne jeans som inte passade och fick fint betalt för dem
    *~Bugaboo RULES~*
  • Emmsan
    Stargirl skrev 2008-05-22 18:01:07 följande:
    Mmmmm.....det är så ibland. Men rätt som det är hittar man ngt man vill bli av med. Hittade en Burberry blus som jag knappt använt , ett par crocs min pappa köpt till mig men jag såklart aldrig satt på mig och ett par Acne jeans som inte passade och fick fint betalt för dem
    hahah toppen.. här saknas det dock bara ngr hundralappar ;)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13