• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • RååSa BuBBlan
    sofie3 skrev 2008-05-22 18:34:25 följande:
    Sälj den ena och köp massa tillbehör o toppar till den du har kvar!Eller köp en annan rolig vagn.. så kul o byta fastän man redan har sin favorit..
    SooJuicy skrev 2008-05-22 18:35:17 följande:
    Sälj, så kanske du gör nån en god gärning!? *pekar uppåt*
    Alla röstar för EN kvar bara då alltså
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Emmsan

ahahahaha låter som om ni börjar bli trötta på mitt jä''ääääääkla vagnstjat ni ska sen när jag fått hem den o ska börja tjata vilka tyger jag ska ha till alla mina 10000 sufletter

• RååSa BuBBlan

Måsta bada en liten skitgris här hemma nu...

Ska nog ha bestämt mig när damen badat klart

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Ullis B

Håller med de ovanstående, sälj och köp en massa onödiga roliga saker som du bara inte vill vara utan. ;)

• Nintendo

Hejsan!
    Idag var jag och tittade på barnvagnar och blev störtförälskad i Cameleonvagnen!

• Nintendo

Ojsan, jag skrev en massa frågor också men dem ville visst inte komma med. Jag gör ett nytt försök.

Jag blev som sagt störtförälskad i Cameleonvagnen och skulle vilja höra lite för- och nackdelar med den av er som har erfarenhet.

Lite saker jag har undrat över är:
    - Den har 2 års garanti. Brukar dem flesta vagnar inte ha 6månader-1års garanti bara? Finns det någon hake? Något som inte ingår kanske eller så?
    - Finns det några kända problem eller brister med vagnen? Saker som kanske brukar gå sönder eller liknande.
    - När något har varit sönder/fel osv, har ni då haft problem med att reklamera?
    - Vagnen har bara handbroms och ingen fotbroms. Är handbromsen bra? Är det inte lätt hänt att man råkar bryta av den?
    - Sittdelen kan inte bli helt plan. Är det inte jobbigt för barnet att bara sova på rygg (inte kunna vända sig på sidan)?

• Acke

Slängde in en fråga här igår,men nu hittar jag den inet och hittar inget svar heller så jag förösker igen.

Hur/var fäster man parasollet på Cam om man inte vill fästa den på chassit? Enligt intr.boken så ska det gå att fästa det precis bakom handtaget, men där är ju fästena för sufletten..

fattar inte?!

Har för mig att någon tagit pedagogiska bilder och lagt ut men jag hittar inte det heller..

Please help me!

• oOrosamarängerOo
    Acke skrev 2008-05-22 19:16:43 följande:
    Slängde in en fråga här igår,men nu hittar jag den inet och hittar inget svar heller så jag förösker igen.Hur/var fäster man parasollet på Cam om man inte vill fästa den på chassit? Enligt intr.boken så ska det gå att fästa det precis bakom handtaget, men där är ju fästena för sufletten..fattar inte?!Har för mig att någon tagit pedagogiska bilder och lagt ut men jag hittar inte det heller..Please help me!
    Såhär *klickbar bild*
    parasoll fästes på buggen.jpg
  • Emmsan

:-d säger bara en sak tjohooooooooo nu slipper ni mej ;)  ja snart iallafall har bestämt mej för att köpa en emmaljunga scooter istället :-d 

• oOrosamarängerOo
    Emmsan skrev 2008-05-22 19:34:29 följande:
    :-d säger bara en sak tjohooooooooo nu slipper ni mej ;)  ja snart iallafall har bestämt mej för att köpa en emmaljunga scooter istället :-d 
    Va, det va en helomvändning
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13