• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Emmsan

glömde oxå säga att min man röstar på... helröd hahahaah

• Fru Indosaurie
    Emmsan skrev 2008-05-22 20:21:54 följande:
    TOKFIA men scootern e rätt nice hehe.. usch svårt är det jag tycker den bruna e finast som liggdel men sand e finast som sittdel till min bruna oth åkpåse :(
    jag tyckte också så men valde brun eftersom att vi ska använda liggdelen först sittdelsbasen får bli ett senare problem
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Emmsan
    Fru Indosaurie skrev 2008-05-22 20:23:57 följande:
    jag tyckte också så men valde brun eftersom att vi ska använda liggdelen först sittdelsbasen får bli ett senare problem
    hmm du har såå rätt.. jag ska ju oxå använda liggdelen hela sommaren..o när sommaren e slut har man nya pengar o en ny bashahahahaah ja den e inte såå nice som liggdel sanden...
  • AnniPanni
    Acke skrev 2008-05-22 20:21:05 följande:
    Jag fortsätter med mitt parasoll...Har testat nu och det känns som att jag förstör både skumgummit och fästet när jag förösker pråckla på det där...Vågar lixom inte ta i...Har en 06:a och ett nyköpt parasoll, kan det vara orsaken...? Eller???Känns ju urfånigt, det måste ju vara den enklaste grejen, att sätta dit ett parasoll...???
    Jag har mitt på handtaget eller chassit då men aldrig på ramen - behövs inte
  • loveliva
    Emmsan skrev 2008-05-22 20:21:54 följande:
    TOKFIA men scootern e rätt nice hehe.. usch svårt är det jag tycker den bruna e finast som liggdel men sand e finast som sittdel till min bruna oth åkpåse :(
    JA, Scootern är jättebra, saknar min lite faktiskt Gråter Men kan ju inte spara alla vagnar
    Men börja med brun bas då, å så får du se om du vill ha en annan färg när sittdelen ska på
    Jag längtar tills Hilda ska börja med sittdelen nu så jag kan beställa sand bas OCH brun åkpåse
  • Acke

Hm. ja det är kanske så jag får göra...det fungerar ju!

Ville testa eftersom det enligt beskrivningen SKA gå på ramen även på Camen...

• Emmsan

hmmm funderar tror ni man måste välja samma färg på liggdelen som på sittdelen??? måste maila o fråga..

• mysisen

var köper ni er bugaboo ifrån? Affär eller nätet? Är det samma pris.

Vi väljer mellan helsvart eller beige/brun... vad tycker ni?

Stanna hos oss lilla älskade pyret.
  • kirsikka
    Nintendo skrev 2008-05-22 20:16:29 följande:
    Tack Isanna för dina svar! :)Fler som har lust att berätta om hur ni upplever vagnen?

Jag har haft min i ca två månader nu till barn nr 2 och kan säga att jag ÅNGRAR DJUPT att jag inte köpte en till min första dotter (som är nu 3 år och snart slutar åka vagn, fast jag skulle sååå gärna vilja köpe en Bee till henne).

Skitvagnar alla fyra som jag haft till första barnet jämfört med buggan. Jag kan inte komma på något jag vill klaga om på riktigt. I dag när vi hade premiärturen med sittdelen på kom vagnen till sin fulla rätta tyckte jag, fast även liggdelen var ju så mycket bättre än andra vagnar.

Jag tittar i dag på andra mammor som kör sina tunga, stora och klumpiga Brios och Emmaljungor och tänker nästan att "stackars du vilket felköp, om du bara visste vad du skulle kunnat få om du lagt några tusenlappar till..."

Ja, den är den perfekta vagnen vad annat kan man säga. Undrar faktiskt om det finns någon annan produkt än Bugaboo vars ägare är så nöjda som vi buggaägare.

• Fru Indosaurie
    mysisen skrev 2008-05-22 20:51:06 följande:
    var köper ni er bugaboo ifrån? Affär eller nätet? Är det samma pris.Vi väljer mellan helsvart eller beige/brun... vad tycker ni?
    helsvart kan man inte ens få? grå bas menar du?
    Jag hade tagit sand/brun, men grå/brun är också fin svart känns tråkigare tycker jag.
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13