• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Emmsan

nää fan jag skojar såklart min man blev så satans trött på mej så ikväll beställer vi en ny på babytrader så nu ska jag bara ha hjälp med en sak till brun bas/offwhite top eller sand bas/offwhite top ?????????????????????????

• Bina
    Emmsan skrev 2008-05-22 19:34:29 följande:
    :-d säger bara en sak tjohooooooooo nu slipper ni mej ;)  ja snart iallafall har bestämt mej för att köpa en emmaljunga scooter istället :-d 
    hoppla
  • ZAFT

Halljosan!
    Va inne i bildtråden och kikade och såg såna där fiiiiiiina dynor från Ditten datten, men vad är det för sida? eller är det en affär?

Den vackraste stunden i livet var den när du kom
  • Bina
    Emmsan skrev 2008-05-22 19:39:57 följande:
    nää fan jag skojar såklart min man blev så satans trött på mej så ikväll beställer vi en ny på babytrader så nu ska jag bara ha hjälp med en sak till brun bas/offwhite top eller sand bas/offwhite top ?????????????????????????

brun/offwhite
  • Bina
    FrökenFräken84 skrev 2008-05-22 19:41:03 följande:
    Halljosan!Va inne i bildtråden och kikade och såg såna där fiiiiiiina dynor från Ditten datten, men vad är det för sida? eller är det en affär?
    sök bland medlemmar så finner du
  • ZAFT
    Bina skrev 2008-05-22 19:42:05 följande:
    sök bland medlemmar så finner du
    Aaaaah då förstår jag
    Den vackraste stunden i livet var den när du kom
  • Duntoffla
    Tänkte väl! Brun bas med offwhite topp!
    Älskade Noel
  • oOrosamarängerOo
    Åhh va kul!!  Sand/offwhite tycker jag är snyggast men är ju en smaksak. Tycker kontrasten blir alldeles förstark till brun.
  • Isanna
    Brun offwhite är nice!

Funderar på att byta till brun bas jag med, om det inte vore för att den rosa toppen är grymmesnygg med grå basen tycker jag. Fast det kanske den är med den bruna också. Springer till bildtråden och dregglar lite.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13