• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Fru Indosaurie
    Emmsan skrev 2008-05-22 19:39:57 följande:
    nää fan jag skojar såklart min man blev så satans trött på mej så ikväll beställer vi en ny på babytrader så nu ska jag bara ha hjälp med en sak till brun bas/offwhite top eller sand bas/offwhite top ?????????????????????????
    brun/offwhite. det har jag beställt
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Duntoffla
    Nintendo skrev 2008-05-22 19:50:13 följande:
    Ingen som vill svara på mina frågor? :)
    Jag har tyvärr inte svar på alla frågor eftersom jag har en relatitvt ny vagn. Hoppas ngn annan kan hjälpa dig
    Älskade Noel
  • Isanna
    Nintendo skrev 2008-05-22 19:06:45 följande:
    Ojsan, jag skrev en massa frågor också men dem ville visst inte komma med. Jag gör ett nytt försök.Jag blev som sagt störtförälskad i Cameleonvagnen och skulle vilja höra lite för- och nackdelar med den av er som har erfarenhet.Lite saker jag har undrat över är: - Den har 2 års garanti. Brukar dem flesta vagnar inte ha 6månader-1års garanti bara? Finns det någon hake? Något som inte ingår kanske eller så?- Finns det några kända problem eller brister med vagnen? Saker som kanske brukar gå sönder eller liknande.- När något har varit sönder/fel osv, har ni då haft problem med att reklamera?- Vagnen har bara handbroms och ingen fotbroms. Är handbromsen bra? Är det inte lätt hänt att man råkar bryta av den? - Sittdelen kan inte bli helt plan. Är det inte jobbigt för barnet att bara sova på rygg (inte kunna vända sig på sidan)?
    Ingen hake, allt ingår, allt du behöver. Nemas problemas.

Kända problem är att på en del chassin så glappar handtaget på ena sidan, så bra många som köpt har fått reklamera och fått nya chassin. Men nu bör det vara åtgärdat påstås det. Jag har reklamerat av just den anledningen och inte haft några som helst bekymmer. Köpte hos Babytrader.

Handbromsen är bra, har inte alls tänkt på att man skulle kunna bryta av den.

Sittdelen är ergonomiskt utformad och de sover bra i den. det är väl bara vi vuxna som tycker att det ser konstigt ut eftersom det är så pass ovanligt. Mina barn sover gott i vagnen iallfall. 

En kanonvagn helt igenom tycker jag. Lätt som tusan, tar sig fram överallt, med terränghjulen som tillbehör klara du dig i snö och skog. 

Enda nackdelen är att man blir lite smått köpgalen när det kommer till färger och tillbehör. Oskyldig
  • Acke

TACK Soo Juicy, ska genast gå ned och testa!!!

• loveliva
    nää fan jag skojar såklart min man blev så satans trött på mej så ikväll beställer vi en ny på babytrader så nu ska jag bara ha hjälp med en sak till brun bas/offwhite top eller sand bas/offwhite top ?????????????????????????
    Brun bas offwhite topp!

Höll på å tappa hakan när du skrev du skulle ha en scooter Förvånad  Liiiiite skillnad på vagn liksom

Angelinah- Såååå läcker den bruna basen är med rosa & orange topp!!! *dreglar*
    Kanske skulle ha brun bas i stället Nej, har verkligen bestämt mig för sand bas nu. Tänkte mig en brun åkpåse och rosa topp Till sandbasen
  • Nintendo

Tack Isanna för dina svar! :)

Fler som har lust att berätta om hur ni upplever vagnen?

• Liinda83
    Jag röstar också på brun...Eller jag vet inte har själv en sand som också är väldigt snyggt...
    Men jag tycker nog ändå brun e snyggast med offwhite topp...
  • Acke

Jag fortsätter med mitt parasoll...

Har testat nu och det känns som att jag förstör både skumgummit och fästet när jag förösker pråckla på det där...Vågar lixom inte ta i...Har en 06:a och ett nyköpt parasoll, kan det vara orsaken...? Eller???

Känns ju urfånigt, det måste ju vara den enklaste grejen, att sätta dit ett parasoll...???

• Emmsan
    loveliva skrev 2008-05-22 20:09:15 följande:
    Brun bas offwhite topp! Höll på å tappa hakan när du skrev du skulle ha en scooter   Liiiiite skillnad på vagn liksom Angelinah- Såååå läcker den bruna basen är med rosa & orange topp!!! *dreglar*Kanske skulle ha brun bas i stället Nej, har verkligen bestämt mig för sand bas nu. Tänkte mig en brun åkpåse och rosa topp Till sandbasen
    TOKFIA men scootern e rätt nice hehe.. usch svårt är det jag tycker den bruna e finast som liggdel men sand e finast som sittdel till min bruna oth åkpåse :(
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13