• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Liinda83

Tjohooo!

Snacka om snabb leverans, beställde en bee i tisdags kväll från BT och nu står den här hemma i hallen!!!
    Fick mig nästan en chock när postkillen ringde i porttelefonen. Kan väl inte va den REDAN....Jodå! :o)

En fråga bara..När man ska ändra läge på från ligg till sitt... Måste man ta i hårt eller? Jag får inte rätt på det och vill inte gärna ha sönder den för att jag drar för hårt.

• Fröken Småland
    Liinda83 skrev 2008-05-23 15:01:44 följande:
    Tjohooo!Snacka om snabb leverans, beställde en bee i tisdags kväll från BT och nu står den här hemma i hallen!!! Fick mig nästan en chock när postkillen ringde i porttelefonen. Kan väl inte va den REDAN....Jodå! :o)En fråga bara..När man ska ändra läge på från ligg till sitt... Måste man ta i hårt eller? Jag får inte rätt på det och vill inte gärna ha sönder den för att jag drar för hårt.
    Menar du att du har sittdelen på och vill ändra lutning på den? I så fall skall man inte ta i hårt, bara trycka in de två runda vita knapparna ordentligt och sen tilta den i önskad riktning. Ta eventuellt ett knä till hjälp för att putta innan du får in tekniken.

Om du däremot menar att få på sittdelstyget på ramen; Ja, då skall du ta i tills du blir blå för att få fast remmen på piggen.
  • Liinda83
    mamma2003 skrev 2008-05-23 15:09:04 följande:
    Menar du att du har sittdelen på och vill ändra lutning på den? I så fall skall man inte ta i hårt, bara trycka in de två runda vita knapparna ordentligt och sen tilta den i önskad riktning. Ta eventuellt ett knä till hjälp för att putta innan du får in tekniken. Om du däremot menar att få på sittdelstyget på ramen; Ja, då skall du ta i tills du blir blå för att få fast remmen på piggen.
    Ja precis att ändra lutning på den. Fast pratar du inte om cam nu??? Ang ändra läge på alltså....Eller är det jag som är ute óch cyklar?
  • Liinda83

Glöm det jag fixa det nu. Är nog jag som var alldeles för uppspelt för att kunna tänka klart
    nu ska det ut och köras!!!

• Fröken Småland
    Liinda83 skrev 2008-05-23 15:12:32 följande:
    Ja precis att ändra lutning på den. Fast pratar du inte om cam nu???Ang ändra läge på alltså....Eller är det jag som är ute óch cyklar?
    Ooops Generad Vad är det för modell du har köpt då? Bee? Fick du ordning på att ändra läge?
  • Emmsan

fick du ngt kollinummer av BT o när o hur fick du det isådanafall=)

• jule
    Liinda83 skrev 2008-05-23 15:12:32 följande:
    Ja precis att ändra lutning på den. Fast pratar du inte om cam nu???Ang ändra läge på alltså....Eller är det jag som är ute óch cyklar?
    tror hon prata om cam blev lite förvirradsjälv... men jag förstod på ditt sista inlägg att du fått kläm på d grattis till biet!
  • myHappiness

Vet nån om geckos sittdel,dvs ram passar på cam chassi?

• Liinda83
    mamma2003 skrev 2008-05-23 15:26:53 följande:
    Ooops  Vad är det för modell du har köpt då? Bee? Fick du ordning på att ändra läge?
    Ja har en cam redan så det var bee som kom idag Men nu blev det rätt Tack ändå!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13