• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Lillpinglan
    Svar på #9466
    Tusen tack för alla svaren!

Jag kan leva med att varukorgen hamnar upp och ner, hellre det än att ha styret underst och slita på gummeringen på styret.. Får snöra ihop ordentligt! :)

Styret har åkt ner TROTS att sittdelen sitter på, det har hänt två gånger och är lite läskigt?! Och det är Bugaboos egen skötväska så det är ingen som är på tok för stor och tung..

Tack för tipset om regnskyddsinstruktionen, ska genast leta mig dit!
  • Liinda83
    Emmsan skrev 2008-05-23 15:27:47 följande:
    fick du ngt kollinummer av BT o när o hur fick du det isådanafall=)
    Nej jag fick ingenting trodde inte ens den var skickad
    När jag beställde camen därifrån fick jag kollinr så jag kunde följa vagnen hela vägen.
    men det var en väldígt trevlig överraskning
  • Emmsan
    Liinda83 skrev 2008-05-23 15:48:34 följande:
    Nej jag fick ingenting trodde inte ens den var skickad När jag beställde camen därifrån fick jag kollinr så jag kunde följa vagnen hela vägen.men det var en väldígt trevlig överraskning
    ahaa tack men när o hur fick du kollinumret? mailade de eller?
  • Liinda83

Förresten..Ni som har bee..Vad har ni för skötväska till den???
    Jag har en gaia & ko till camen men den är alldeles för stor till bee. Tips någon?

• kath
    Lillpinglan skrev 2008-05-23 15:48:17 följande:
    Svar på #9466Tusen tack för alla svaren!Jag kan leva med att varukorgen hamnar upp och ner, hellre det än att ha styret underst och slita på gummeringen på styret.. Får snöra ihop ordentligt! :)Styret har åkt ner TROTS att sittdelen sitter på, det har hänt två gånger och är lite läskigt?! Och det är Bugaboos egen skötväska så det är ingen som är på tok för stor och tung..Tack för tipset om regnskyddsinstruktionen, ska genast leta mig dit!
    styret åkte ner? Hur i hela friden då? Låter jätte farligt ju! Har du packat för mycket? Är det vält risk eller är det själva styret som släpper? Det ska väl inte kunna släppa bara?
  • Duntoffla

Hej tjejer!

Vad inne idag på Familjetorget för att kolla in ett gult parasoll. Det var mycket mer orange/brandgult än jag tänkt mig. Fick sen veta att det var till Bee. nu till frågan- visst finns det väl ett klargulare parasoll till Camen? Mer i samma färg som ex sommarsufflan är?

Testade lite solskydd.-Axel och Ida (satt inte bra) Teutonias solskydd funkade men var lite sladdrigt då den sufletten är större. Så det fick bli ett Aussie Finest till slut. Fäste Resårer i själva bumperbaren så blev det lite sträckt.

Älskade Noel
  • Liinda83
    Emmsan skrev 2008-05-23 15:56:06 följande:
    ahaa tack men när o hur fick du kollinumret? mailade de eller?
    ja precis dom mailade nr när vagnen var skickad och sen loggade man in på om det var postens, dhl:s eller likanandes hemsida och där kunde man följa den hela vägen hem :u)
  • thj
    Duntoffla skrev 2008-05-23 16:06:36 följande:
    Hej tjejer!Vad inne idag på Familjetorget för att kolla in ett gult parasoll. Det var mycket mer orange/brandgult än jag tänkt mig. Fick sen veta att det var till Bee. nu till frågan- visst finns det väl ett klargulare parasoll till Camen? Mer i samma färg som ex sommarsufflan är?Testade lite solskydd.-Axel och Ida (satt inte bra) Teutonias solskydd funkade men var lite sladdrigt då den sufletten är större. Så det fick bli ett Aussie Finest till slut. Fäste Resårer i själva bumperbaren så blev det lite sträckt.
    Det finns ett exakt i samma färg som sufletten mer citrongult.
    Kram
  • 060810

Någon som vet vad skötväskehållare till Geckon kostar nya? Om de ens finns att få tag på längre!!

Snälla hjälp mig med detta fooooort!!
    Måste ha skötväska på vagnen, men det går ju inte att ha någon hängande på Geckon!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13