• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-05-23 16:06:36 följande:
    Hej tjejer!Vad inne idag på Familjetorget för att kolla in ett gult parasoll. Det var mycket mer orange/brandgult än jag tänkt mig. Fick sen veta att det var till Bee. nu till frågan- visst finns det väl ett klargulare parasoll till Camen? Mer i samma färg som ex sommarsufflan är?Testade lite solskydd.-Axel och Ida (satt inte bra) Teutonias solskydd funkade men var lite sladdrigt då den sufletten är större. Så det fick bli ett Aussie Finest till slut. Fäste Resårer i själva bumperbaren så blev det lite sträckt.
    Finns i samma färg som åkpåsen du köpte idag, jag har haft det förut  *superfint*
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • myHappiness

thj, vet du kanske om geckos sittdelsram passar på cameleons chassi?
    Tack på förhand, vet ju att du e experten härinne!

• oOrosamarängerOo
    mamma2003 skrev 2008-05-23 14:48:17 följande:
    Jo, fleece blir varmt mot en svettig rygg/nacke. Men det blir canvas också tycker jag. Jag petar alltid in en liten bomullsfilt under nacken och huvudet på lilleman när han sover så han slipper rinna bort.
    Jo, rosa kommer säljas löst, har jag redan kollat
  • oOrosamarängerOo

Låg en lapp i lådan nu när jag kom hem att min bee har kommit Får tyvärr vänta på den till på måndag då dhl kör ut den!

• RååSa BuBBlan

Besluts ångest!!

Hade tänkt ta en offwhite sommarsufflett från NY å ha nu till sommaren, sen ett brunt toppset att ha till vintern..

Men vill samtidigt ha helt offwhite set åxå ju

Å sen vilket/vilka parasoll ska jag ta...  Brun bas/katvig dyna/ offwhite sommartop..

• Duntoffla
    thj skrev 2008-05-23 16:14:45 följande:
    Det finns ett exakt i samma färg som suflettenmer citrongult.Kram
    Åh vad bra! Tyckte nämligen att det såg ut så på hemsidan. Vad är frakt på ett sånt?
    Angelinah skrev 2008-05-23 16:18:01 följande:
    Finns i samma färg som åkpåsen du köpte idag, jag har haft det förut  *superfint*
     Åh, vad snyggt det kommer bli! Brunt, sand och gult. Även till de andra färgerna.
    Älskade Noel
  • jule

thj - jag behöver lite råd å hjälp!...

• RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-05-23 16:35:22 följande:
     Åh, vad snyggt det kommer bli! Brunt, sand och gult. Även till de andra färgerna.
    De blev ju sketafint med lite gult till vagnen!! Det behövdes lite färg   *toppen*
  • oOrosamarängerOo
    Angelinah skrev 2008-05-23 16:35:00 följande:
    Besluts ångest!!Hade tänkt ta en offwhite sommarsufflett från NY å ha nu till sommaren, sen ett brunt toppset att ha till vintern..Men vill samtidigt ha helt offwhite set åxå ju Å sen vilket/vilka parasoll ska jag ta...  Brun bas/katvig dyna/ offwhite sommartop..
    Hade nog tagit rosa eller rött för att matcha dynan
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-05-23 16:37:01 följande:
    De blev ju sketafint med lite gult till vagnen!! Det behövdes lite färg   *toppen*
    Eller hur? *ångrar du dig nu?* och tänk ett fint parasoll till sen. Tror iofs att jag kommer använda den gula sommarsufletten och den orange fleece i sommar. Vill inte bleka canvasen för mycket och de andra gör inte lika mycket.
    Älskade Noel
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13