• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Emmsan
    Lille Mammsen skrev 2008-05-23 12:28:09 följande:
    Svart/Brun....."ska vara så" Sen när tillv. BB svart/brun
    tusan jag skulle ha tagit den istället
  • Amanda

Tips till Er som vill ha denim topp...

Var på Simpleworld på lunchen (ja jag springer där nästan varje dag... ) och där fanns 3 kartonger med denimtoppar, 4 kartonger med gul fleece toppar, 4 kartonger med sand fleece toppar.

Köpte en denim topp till en kompis, ord.pris 1200 kr och jag betalade 840 kr.

• mollan nu
    Amanda skrev 2008-05-23 12:58:35 följande:
    Tips till Er som vill ha denim topp...Var på Simpleworld på lunchen (ja jag springer där nästan varje dag... ) och där fanns 3 kartonger med denimtoppar, 4 kartonger med gul fleece toppar, 4 kartonger med sand fleece toppar.Köpte en denim topp till en kompis, ord.pris 1200 kr och jag betalade 840 kr.
    ! åh då får du kolla på tisdag om det finns demin kvar
    Vi ska bort i kväll och kommer hem på måndag så jag hinner inte dit idag.

Gick 300 meter på drottninggatan på lunchen. Såg 3! stycket Bee!!!
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • Lille Mammsen
    Amanda skrev 2008-05-23 12:58:35 följande:
    Tips till Er som vill ha denim topp...Var på Simpleworld på lunchen (ja jag springer där nästan varje dag... ) och där fanns 3 kartonger med denimtoppar, 4 kartonger med gul fleece toppar, 4 kartonger med sand fleece toppar.Köpte en denim topp till en kompis, ord.pris 1200 kr och jag betalade 840 kr.
    Vill att dom har vinterhjul till mig jööööööööööö
  • emiliasmamma

Nån som vet om det planeras att komma ut syskonvagn i bugga?

Undrar också om den rosa toppn till been kommer slöäppas samtidigt som den rosa vagnen kommer i aug?

• änglamamma

vad väljer ni?? canvas eller fleece?

(frågar igen) ni som har fleece...blir inte det varmt i sittdelen åt barnet nu i sommar???

skall snart inhandla rosa till min gråa bas.... dock beslutsångest om vilket material,.....
    canvas,fleece,canvas,fleece,canvas,fleece.....hmmm.

• Cilla R
    änglamamma skrev 2008-05-23 14:02:23 följande:
    vad väljer ni?? canvas eller fleece?(frågar igen) ni som har fleece...blir inte det varmt i sittdelen åt barnet nu i sommar??? skall snart inhandla rosa till min gråa bas.... dock beslutsångest om vilket material,..... canvas,fleece,canvas,fleece,canvas,fleece.....hmmm .
    Jag ska köpa en ny topp nu och jag har valt canvas. Vi har fleece nu och jo det blir varmt för barnen på sommaren.
    Mamma till Néa och Ophelia!
  • Ms Kanga

jag tycker både fleece och canvas blir för varmt. Jag håller på att sy en dyna i velour-frotté så att sonen inte smälter bort eller bränner rumpa och ben på sitsen.

• Fröken Småland
    Jarnis skrev 2008-05-23 12:00:57 följande:
    Jag frågade ju igår om det fanns möjlighet att köpa Denim Bas i USA. NU har jag fått svar på ett mail jag skickade till PlanetkidsNY och jag tänkte att ni ville se. Om man skall köpa alla tyger (utan madrass) blir det bara ca 1950 kr!! Yes it is possible order Cameleon Denim Base fabric and tailored fabric. You can pick them up on Saturday at our East side location: 247 East 86th StreetNew York, NY 10028. The prices are: Base seat fabric: $100.00 Base bassinette fabric: $75.00 Denim tailored fabric: $120.00 Under seat fabric: $35.00 Base mattress: $60.00
    Billigt! En av varje färg till mig!
    emiliasmamma skrev 2008-05-23 13:16:50 följande:
    Nån som vet om det planeras att komma ut syskonvagn i bugga?Undrar också om den rosa toppn till been kommer slöäppas samtidigt som den rosa vagnen kommer i aug?
    Det kommer ingen syskonvagn tyvärr. Rosa Bee-toppen kommer kanske inte att säljas löst. Eller någon som hört definitivt besked? thj eller Stargirl kanske?
    änglamamma skrev 2008-05-23 14:02:23 följande:
    vad väljer ni?? canvas eller fleece?(frågar igen) ni som har fleece...blir inte det varmt i sittdelen åt barnet nu i sommar??? skall snart inhandla rosa till min gråa bas.... dock beslutsångest om vilket material,..... canvas,fleece,canvas,fleece,canvas,fleece.....hmmm .
    Jo, fleece blir varmt mot en svettig rygg/nacke. Men det blir canvas också tycker jag. Jag petar alltid in en liten bomullsfilt under nacken och huvudet på lilleman när han sover så han slipper rinna bort.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13