Jarnis skrev 2008-05-23 12:00:57 följande:
Jag frågade ju igår om det fanns möjlighet att köpa Denim Bas i USA. NU har jag fått svar på ett mail jag skickade till PlanetkidsNY och jag tänkte att ni ville se. Om man skall köpa alla tyger (utan madrass) blir det bara ca 1950 kr!! Yes it is possible order Cameleon Denim Base fabric and tailored fabric. You can pick them up on Saturday at our East side location: 247 East 86th StreetNew York, NY 10028. The prices are: Base seat fabric: $100.00 Base bassinette fabric: $75.00 Denim tailored fabric: $120.00 Under seat fabric: $35.00 Base mattress: $60.00
Billigt! En av varje färg till mig!

emiliasmamma skrev 2008-05-23 13:16:50 följande:
Nån som vet om det planeras att komma ut syskonvagn i bugga?Undrar också om den rosa toppn till been kommer slöäppas samtidigt som den rosa vagnen kommer i aug?
Det kommer ingen syskonvagn tyvärr. Rosa Bee-toppen kommer kanske inte att säljas löst. Eller någon som hört definitivt besked? thj eller Stargirl kanske?
änglamamma skrev 2008-05-23 14:02:23 följande:
vad väljer ni?? canvas eller fleece?(frågar igen) ni som har fleece...blir inte det varmt i sittdelen åt barnet nu i sommar??? skall snart inhandla rosa till min gråa bas.... dock beslutsångest om vilket material,..... canvas,fleece,canvas,fleece,canvas,fleece.....hmmm .
Jo, fleece blir varmt mot en svettig rygg/nacke. Men det blir canvas också tycker jag. Jag petar alltid in en liten bomullsfilt under nacken och huvudet på lilleman när han sover så han slipper rinna bort.