• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Lillpinglan
    Svar på #9589
    Men fy.... !! Nu blir jag ju ängslig.

Ja, det låter alltid "klick klick" när jag sätter fast sittdelen? Sen sätter jag på skötväskan och sen dyker handtaget och jag hinner få tag i det (med andan i halsen) och lyfter upp det till rätt läge och då klickar det igen?

Detta har hänt två gånger...
  • fröken ida

Jag skulle aldrig chansa på att slippa tullen. Nuförtiden åker du på tull i princip jämt. Det lönar sig inte att handla och få det skickat hit. Däremot sparar du massor om du handlar direkt i USA eller be någon du känner som ska dit att köpa

Acke skrev 2008-05-23 17:21:09 följande:
    Ni som shoppar från US...om man "bara" vill handla Bugaboo tillbehör ( dvs ej komplett vagn) , räknar ni då kallt med att man slipper tullen och hur gör ni för att få det skickat till Sverige? Har förstått att de flesta websites inte har delivery outside US...Hur gör ni?
  • Duntoffla
    Girle skrev 2008-05-23 17:03:20 följande:
    Hej hej! Hoppar in här eftersom även jag numera kan titulera mig som stolt bugga-ägarinna. Vi har köpt en cemeleon från Babytrader idag och nu väntar vi bara på leverans (som jag förstår är riktigt snabb). Vår tjej är sju månader. Vi började med en Kronan men har nu alltså valt att uppdatera oss till den något smidigare buggan.
    Hej tjejen! Kul att se dig här! Vilka färger blev det nu?
    Älskade Noel
  • Acke

OK, då vet jag...tänkte väl att det skulle vara för bra för att vara sant...

• Duntoffla
    Kajsan skrev 2008-05-23 17:09:54 följande:
    Ja jag har beställt en offwhite sommarsuflett till min bruna bas
    Jaja, suktas du bara! Jag är _inte_ avundsjuk!
    Älskade Noel
  • RååSa BuBBlan
    Lillpinglan skrev 2008-05-23 17:25:20 följande:
    Svar på #9589Men fy.... !! Nu blir jag ju ängslig.Ja, det låter alltid "klick klick" när jag sätter fast sittdelen? Sen sätter jag på skötväskan och sen dyker handtaget och jag hinner få tag i det (med andan i halsen) och lyfter upp det till rätt läge och då klickar det igen? Detta har hänt två gånger...
    Hm... det har ALDRIG hänt mig!! Låter helt galet fel!! Jag kan ha MYCKET på handtaget utan att de dyker...

Kikar in hos dig på en gång
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • myHappiness

Det här var ju ett superklipp!
    www.blocket.se/vi/16516075.htm

Inte min så klart, men bra sugen är jag. Ska hålla mig då jag inte ens hunnit få ut bebis för att testa cameleon än!

• Girle
    Svar på #9595
    Duntoffla skrev 2008-05-23 17:27:01 följande:
    Hej tjejen! Kul att se dig här! Vilka färger blev det nu?
    Den blev en brun bas m svart top. Så tråkiga är vi Men med ett ROSA parasoll! Ska se om min svärmor kan sy något rosa att ha på insidan på suffletten... får smyga in så mkt färg jag kan när sambon vill ha "neutral"....
    Den 4 oktober kom en prinsessa som förändrade mitt liv
  • Kajsan
    Acke skrev 2008-05-23 17:21:09 följande:
    Ni som shoppar från US...om man "bara" vill handla Bugaboo tillbehör ( dvs ej komplett vagn) , räknar ni då kallt med att man slipper tullen och hur gör ni för att få det skickat till Sverige? Har förstått att de flesta websites inte har delivery outside US...Hur gör ni?
    Fru I fick ju just hem en Bee fråb USA och slapp tull.
    Jag har handlat många gånger från USA och bara åkt på tull en gång faktiskt.
  • fröken ida

En liten fråga. Hur var det nu med selen i amerikanska vagnar. Passar inte en svensk åkpåse?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13