• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • mrsbygg
    maria1978 skrev 2008-05-21 09:43:33 följande:
    *skrattar* Gör du inte??
    nä..usch...

längtar tills ungen är ute å man kan ligga normalt ist
  • maria1978
    Calylite skrev 2008-05-21 09:46:03 följande:
    jag vill också ha ny soffa fast vill no ha större vardagsrum först
    Jag skulle vilja ha mkt nytt i mitt V-rum. Skulle behöva få arselet ur och fixa här....men det går bli till hösten. Skulle behövas målas tak och fixa...

Blläääää

kanske ska bjuda in dig Elli när det är dax för dig att föda....slipper du kanske ligga
  • Tania
    maria1978 skrev 2008-05-21 09:29:12 följande:
    OMG kanske skulle inföskaffa sig en större soffa... på tal om det... vi blir ju snart 5 här hemma.... kanske skulle vara på sin plats... tania vad har ni hittat för soffa?
    Vi ska ha två st tvåsits Karlstad
    mörkgrå
  • maria1978

Nehe jag ska fixa lite här hemma!!!
    Kanske man kan ta sig ut i solen en sväng oxå!!

• Tania

Jag hoppas bara att min käre kollega ser till att hon hämtar soffan, fåtöljen och fotpallen typ igår...

Vi har väntat i flera veckor nu....
  • mrsbygg
    Tania skrev 2008-05-21 10:15:03 följande:
    Jag hoppas bara att min käre kollega ser till att hon hämtar soffan, fåtöljen och fotpallen typ igår... Vi har väntat i flera veckor nu....
    meh, har hon köpt allt å inte hämtat det?
  • Tania
    mrsbygg skrev 2008-05-21 10:17:35 följande:
    meh, har hon köpt allt å inte hämtat det?
    HOn har inte köpt det än... men hon ska ha det.
    Hon är ensamstående med två barn och ska snart flytta och därför vill hon ha större soffa... men hon har sin kvar så för att få plats med allt har hon packat undan sin säng och planerar att sova i soffan tills de flyttar.
    Sen har hon ingen som hjälper henne att hämta soffan heller och visst kan jag hjälpa henne men man bör vara fler när man bär.
  • maria1978
    Tania skrev 2008-05-21 10:13:07 följande:
    snygggt!! Vi har en två sits från ikea och två fotöljer. Jag har alltid tyckt att det ser så litet ut med två sits..men det är nästan lättare att möblera om hemma med mindre möbler istället för att skjuta runt en hörn soffa tex. 

Det var en snygg soffa...kollade lite andra tyger med...kul!! Kan man variera sig...
    NEJ jag skulle ju fixa här hemma.... JU!!
  • Tania
    maria1978 skrev 2008-05-21 10:22:05 följande:
    snygggt!! Vi har en två sits från ikea och två fotöljer. Jag har alltid tyckt att det ser så litet ut med två sits..men det är nästan lättare att möblera om hemma med mindre möbler istället för att skjuta runt en hörn soffa tex.  Det var en snygg soffa...kollade lite andra tyger med...kul!! Kan man variera sig...NEJ jag skulle ju fixa här hemma.... JU!!
    Ja vi vill ha sofforna mitt i rummet vända mot varandra och ett bord mellan dem...
    Jag vill kunna städa överallt i rummet och med hörnsoffan går ju inte det. Sen vill jag ha en soffa där man ser under den så inget göms.
    När vi flyttade hörnsoffan skämdes jag faktiskt lite över hur dålig jag är på att städa.... URK!!!
Svar på tråden Små silla simmar i stim