• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • mrsbygg

nehe försöka laga mat nu då..
    men bara för jag stressa mig genom maxi så är ja handikappad. en nerv i skinkan är i kläm så ja kan varken stå eller sitta gör svajn ont!! sitter lixom på en skinka haha..

nehe mat..

• Vos

Åhh, vilket underbart väder vi har här
    Har varit ute sen kl två. Kom in för en timme sen ungefär
    JAg har klippt gräsmattan med hanjagare
    Jobbigt värre när man har mer mossa än gräs...

Snart ska ungarna i säng och jag ska sätta mig och glo på tv en stund.
    Imorgon bitti ska jag lämna Victor på dagis kl nio sen gå på gymmet och köra ett pass spinning/cirkel...
    Cirkel innebär att dom har ställt massa träningsmaskiner (eller va fan det heter) i en cirkel så kör man ca 45 sek på varje.
    Jag kommer vara helt död efter det passet

Får se om jag överlever.
    ASG

Kram på er alla

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • mrsbygg

jaha nu ska vi se hur sam sover inatt...

han har sovit skit lite idag om man tittar på hur mycket han ananrs brukar sova. sen har vi ställt in hans säng i sagas å hans rum! så han får sova själv där inne så nu kan han  inte bli störd av oss heller!

• maria1978

Mammsen: Jag har ett förslag... Ett som jag följer själv faktist då ingen av oss har körkort och när jag inte hakar på Madde och Pappsen och storhandlar. Men nu har du ju ont...men sedan!! Eller för Jonas... att fixa..
    Det var mer förr men även nu... Ta bussen eller promenix till storköpet. När jag bodde själv förr fanns bara storköpet Willys Erikslund... (hundra år sedan) Shit va jag är gammal!!! Whiiiiiii
    Sedan handlar jag fett massor
    Beställer en taxi och åker hem med allt. blir ca 120 kroner extra. Men det är det värt. Å så blir man framkörd till dörren. Å har man tur är det en snäll taxi chaffis som hjälper en in med kassarna genom porten
    Bästa är att handla super tidigt på morgonen eller sent på kvällen. Jag föredrar att dra på kvällen när kidsen iaf sover...Kan man strosa i lugn och ro...
    Iof har jag en super snäll pappa som alltid ringer när han ska och handla för att höra om vi behöver något. Så det blir mer sällan man behöver ta till min super braiga lösning!!

• maria1978
    mrsbygg skrev 2008-05-21 15:53:58 följande:
    att du orkar...men allt för att bäbis ska ut eller kan fan inte ens dammusga längre utan att bli sängliggandes efteråt.HATA foglossning å dålig rygg...
    Jag brukar få såna här ryck när jag är arg, sur eller oggig... Då är det skit samma om det gör ont...
    Men det blir ingen bebis förrän tidigast måndag tror jag!!
    Någon som har lust att gissa??
  • madeleine78
    maria1978 skrev 2008-05-21 20:40:52 följande:
    Jag brukar få såna här ryck när jag är arg, sur eller oggig... Då är det skit samma om det gör ont... Men det blir ingen bebis förrän tidigast måndag tror jag!! Någon som har lust att gissa??
    Imorrn..
  • mrsbygg

maria det är super förslag, men det dryga är juh min ångest för att åka buss och taxi själv
    så det skulle jag aldrig klara av tyvärr...

nu sover sam..ska slänga mig i sängen å slå på tven och sova jag oxå.
    försöker hitta nå sätt att strecha ut höger skinkan men d går inge vidare..onte som fan gör det. kan inte stödja mig på högerbenet, det bara viker sig..
    svårt å hoppa på ett ben när man är framtung haha..

Svar på tråden Små silla simmar i stim