• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • mrsbygg
    Theresa1 skrev 2008-05-21 12:38:14 följande:
    Eli: om man försöker se lite positivt på allt elände brukar det kännas bättre fast det suger"åhhhhh va bra att lägenheten är varm så vi inte behöver frysa... Jag har öppnat överallt så lite frisk luft kommer in. sen ska jag handla med mina fina barn. jag kommer nog vara lite trött när jag kommer hem, tur att mina barn är så snälla och lugna"
    hahahaha...

inte direkt klagat bara radat upp ren fakta

nu ska ja ge sam lite käk, sen ska vi göra oss iordning för att hämta saga sen handla..
  • Vos

Hej hopp

Nu har jag ahft fint besök
    Anneli har varit här och lunchat

Vi har fint väder, kanske ska ta en promenad och röra på kroppen lite

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • mrsbygg

men suck...

blir inge handla. jag blir tokig på min pappa. han lovade att han skulle hjälpa men ne nu orkar han inte så han tycker jag ska gå in på affären me två stora vagnar själv + två ungar..mm för det är juh möjligt..skulel inte tro det.
    så jävla trött på honom nu. han lovade...vi måste ha mat. det är tomt..
    har lixom inte råd att små handla hela jävla tiden.

åhhhhhhhhhhhhhhhhhh så jävla pissigt....fan....förbannad å svinken IGEN..idiot

• maria1978

GOD eftermiddag!!

Här fick jag ett ryck efter en depp!!
    Städat Alexanders rum och kastat med trasiga leksaker
    Torkat golv och tvättat fönster där inne!!

Tvättat fönster och bytt och stykt gardiner i köket.
    "burit" in köks soffan från balkongen. Gjort rent den och fått in den i köket.
    Torkat golven där i köket.

Tvättat två tvättar och hängt och kastat in i torktummlaren

Bäddat rent i våran säng och Zeb´s säng

Nu är det bara hallen och V-rummet kvar. Det var V-rummet jag skulle börjat med.... men det va så trist för då ser jag bara datorn och måste sätta mig här och hålla er sällis!!

• maria1978
    Theresa1 skrev 2008-05-21 12:38:14 följande:
    Eli: om man försöker se lite positivt på allt elände brukar det kännas bättre fast det suger"åhhhhh va bra att lägenheten är varm så vi inte behöver frysa... Jag har öppnat överallt så lite frisk luft kommer in. sen ska jag handla med mina fina barn. jag kommer nog vara lite trött när jag kommer hem, tur att mina barn är så snälla och lugna"
    Du Thette!! Du är så jävla bra!! Precis!!
    Jag gjorde en Thette Therra grej idag och rökk upp mig....

Sprid positiv glädje till oss!!

löööööve u!!
  • Vos
    mrsbygg skrev 2008-05-21 13:30:50 följande:
    men suck...blir inge handla. jag blir tokig på min pappa. han lovade att han skulle hjälpa men ne nu orkar han inte så han tycker jag ska gå in på affären me två stora vagnar själv + två ungar..mm för det är juh möjligt..skulel inte tro det.så jävla trött på honom nu. han lovade...vi måste ha mat. det är tomt..har lixom inte råd att små handla hela jävla tiden. åhhhhhhhhhhhhhhhhhh så jävla pissigt....fan....förbannad å svinken IGEN..idiot
    Kan inte du och Jonas gå och handla ihop då?
    Hela familjen lixom.
    Kan ju storhandla en gång i veckan och låna bil.
    skriv en veckomatsedel, handla allt och sen under veckan kan man ju bara fylla på med mjölk och sånt.
    Det gör jag ibland, superbra och fan så mycket billigare i längden.
    maria1978 skrev 2008-05-21 13:37:59 följande:
    GOD eftermiddag!!Här fick jag ett ryck efter en depp!! Städat Alexanders rum och kastat med trasiga leksakerTorkat golv och tvättat fönster där inne!!Tvättat fönster och bytt och stykt gardiner i köket."burit" in köks soffan från balkongen. Gjort rent den och fått in den i köket. Torkat golven där i köket.Tvättat två tvättar och hängt och kastat in i torktummlarenBäddat rent i våran säng och Zeb´s sängNu är det bara hallen och V-rummet kvar. Det var V-rummet jag skulle börjat med.... men det va så trist för då ser jag bara datorn och måste sätta mig här och hålla er sällis!!
    Herregud MairaFörvånad
    Att du orkar?
    Det orkar inte ens jag och jag är inte preggo!!!!
    Jag ska ut på promenad och drar mig för det för jag är så lat idag

Kram och ta det lugnt en stund.
    Du ska ju snar "springa ett maraton"

puss
    (¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Theresa1

Eli: Jag vill inte vara elak men man kan inte sitta o förlita sig på andra jämt. Om DU och DIN familj ska ha mat är det på ERAT ansvar, inte din pappas. Jag fattar att du känner dig blåst o låg men om han inte brukar hålla sina löften så kanske det är läge att inte hänga upp sig på honom.

Själv är bäste dräng eller vad heter det? Jonas kanske han handla på vägen hem från jobbet, bara det viktigaste eller?

Jag vill inte vara en taskmört men det kommer ju inte hem mat av sig själv tyvärr...

• Theresa1

Förresten, saga kan ju hjälpa dig att handla och sen gå hem eller? Ni har väl em phil vagn?? Den kan ju båda barnen sitta i...Om det var så att jonas inte kunde handla efter jobbet

• solstraalen

Theresa1: så du ställer till det! *skojar*

Nä jag tycker iaf inte att du var/är taskig.

Det funkar ju liksom inte att "fastna" vid en person som har lite svårt att hålla det den säger.

Svar på tråden Små silla simmar i stim