mrsbygg skrev 2008-05-21 13:30:50 följande:
men suck...blir inge handla. jag blir tokig på min pappa. han lovade att han skulle hjälpa men ne nu orkar han inte så han tycker jag ska gå in på affären me två stora vagnar själv + två ungar..mm för det är juh möjligt..skulel inte tro det.så jävla trött på honom nu. han lovade...vi måste ha mat. det är tomt..har lixom inte råd att små handla hela jävla tiden. åhhhhhhhhhhhhhhhhhh så jävla pissigt....fan....förbannad å svinken IGEN..idiot
Kan inte du och Jonas gå och handla ihop då?
Hela familjen lixom.
Kan ju storhandla en gång i veckan och låna bil.
skriv en veckomatsedel, handla allt och sen under veckan kan man ju bara fylla på med mjölk och sånt.
Det gör jag ibland, superbra och fan så mycket billigare i längden.
maria1978 skrev 2008-05-21 13:37:59 följande:
GOD eftermiddag!!Här fick jag ett ryck efter en depp!! Städat Alexanders rum och kastat med trasiga leksakerTorkat golv och tvättat fönster där inne!!Tvättat fönster och bytt och stykt gardiner i köket."burit" in köks soffan från balkongen. Gjort rent den och fått in den i köket. Torkat golven där i kö
ket.Tvättat två tvättar och hängt och kastat in i torktummlarenBäddat rent i våran säng och Zeb´s sängNu är det bara hallen och V-rummet kvar. Det var V-rummet jag skulle börjat med.... men det va så trist för då ser jag bara datorn och måste sätta mig här och hålla er sällis!!
Herregud Maira

Att du orkar?
Det orkar inte ens jag och jag är inte preggo!!!!
Jag ska ut på promenad och drar mig för det för jag är så lat idag
Kram och ta det lugnt en stund.
Du ska ju snar "springa ett maraton"
puss