• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • maria1978
    mrsbygg skrev 2008-05-21 20:50:59 följande:
    maria det är super förslag, men det dryga är juh min ångest för att åka buss och taxi självså det skulle jag aldrig klara av tyvärr...nu sover sam..ska slänga mig i sängen å slå på tven och sova jag oxå. försöker hitta nå sätt att strecha ut höger skinkan men d går inge vidare..onte som fan gör det. kan inte stödja mig på högerbenet, det bara viker sig..svårt å hoppa på ett ben när man är framtung haha..
    Jaha jag viste inte det... att du inte gillar att åka själv
    Fy!!
    Men kanske funkar för er familj för Jonas...Kanske!! Eller med sällskap av mig Vi kan ju alltid handla på Erikslund kan man dumpa av dig först och sedan mig...
  • maria1978

MARIA`S BEBIS KOMMER:
    Madde:  Imorgon
    Eli:
    Thette:
    Tania:
    Donna:
    Jane:
    Rullis:
    Caly:

har jag missat någon!!!???
  • maria1978

INGEN FÅR BESTÄMMA SJÄLV OM DEM VILL VARA MED....   
    Jag behöver något att kämpa imot *skrattar*

• Vos

MARIA`S BEBIS KOMMER:
    Madde:  Imorgon
    Eli:
    Thette:
    Tania:
    Donna:
    Jane: Lördag
    Rullis:
    Caly:

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • maria1978

Vos: Nicke hälsar... då får du komma upp och vara på bb han har VIKTIG hemma match

• Theresa1

Maria: jag ska bli doula så säg bara till om jag ska komma o öva. En match är ju alltid en match. Om madde är med inne så kan jag stå i korridoren och vråla. För att öva menar jag.

MARIA`S BEBIS KOMMER:
    Madde: Imorgon
    Eli:
    Thette: Måndag
    Tania:
    Donna:
    Jane: Lördag
    Rullis:
    Caly:

Förlåt att jag frågar eli, det känns som om jag hackar på dig hela tiden, det är inte så jag menar alls men jag måste ändå fråga. Jag vet att du inte gillar att åka kollektivt så det säger jag inte ett ljud om! Jag tycker att du har varit fantastiskt duktig som ändå gjort det Men alla asbra förslag som alla kommer med ang allt möjligt sågar du. Har du tänkt på det?

• Calylite

vfan, kan ni ingenting eller. Kika i spåkulan istället damer och ge varann en kram, pussa och ge ett handslag.. Puss på er bruttor

• Theresa1

Carly: Det är inga krig på gång heller!!! Vi vill bara hjälpa eli för hon är ju en sillpolare... Sillpolare ska inte behöva ha massa problem. Fast graviditeten får hon lösa själv haha...

skulle du hit i midsommar eller hur var det?

• maria1978
    Calylite skrev 2008-05-21 21:28:10 följande:
    vfan, kan ni ingenting eller. Kika i spåkulan istället damer och ge varann en kram, pussa och ge ett handslag.. Puss på er bruttor
    Vilken jävla spå kula....
  • maria1978

Thette: Seriöst ska du bli dola?? Då är du helt klart given på lördag som att vara medföljerska

Svar på tråden Små silla simmar i stim