• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • Calylite

Kommer du ihåg hur det var den där festen?
    kommer du ihåg vem du skydde som pesten?
    Kommer du ihåg när vi vaknade i samma säng?

Kommer du ihåg hur det blev sista dansen?
    Kommer du ihåg att du tappade sansen?
    Kommer du ihåg när du naken bjöd upp ett helt gäng?

Kommer du ihåg allt det vin som du druckit?
    Kommer du ihåg varför bordgrannen stuckit?
    Kommer du ihåg att hans punsch blivit ovanligt gul?

Kommer du ihåg hur det var förra gasken?
    Kommer du ihåg hur du kräktes i vasken?
    Kommer du ihåg att du aldrig har haft lika kul?

• mrsbygg

Vi har ingen bil för det första. Så min pappa har sagt att han ställer upp när jag frågar och behöver, det handlar om 1 gång i månaden. Stor handlar nämligen för 4 veckor ungefär. sen fyller ja bara på med mjölk å sånt.
    För det andra så slutar jonas alltid runt 17 och då ska han först hem sen ska vi äta sen åka å handla och det blir på tok för sent. sen måste försöka få låna någon bil och det är alltid inte så lätt och måste planeras i förväg.

Sen kan jag inte gå själv just nu. Saga funkar inte på det viset, hon är inte en duktig liten ängel som går brevid å gör som man säger hon kutar iväg sen är hon borta.
    och jag är inte byggd just nu för att kuta efter. kan knappt stå och gå över huvud taget så jag är beroende av andra just nu.

och jag blir fan irriterad för det handlar om en gång i månaden jag behöver "förlita" mig på någon annan..

Fick iaf gå in å handla det viktigast själv, ungarna somande i bilen på vägen så jag passade på. Och det viktiskgaste blev 2 pappkassar å två plast påsar.
    och det hade inte fått plats i någon vagn...

• mrsbygg
    maria1978 skrev 2008-05-21 13:37:59 följande:
    GOD eftermiddag!!Här fick jag ett ryck efter en depp!! Städat Alexanders rum och kastat med trasiga leksakerTorkat golv och tvättat fönster där inne!!Tvättat fönster och bytt och stykt gardiner i köket."burit" in köks soffan från balkongen. Gjort rent den och fått in den i köket. Torkat golven där i köket.Tvättat två tvättar och hängt och kastat in i torktummlarenBäddat rent i våran säng och Zeb´s sängNu är det bara hallen och V-rummet kvar. Det var V-rummet jag skulle börjat med.... men det va så trist för då ser jag bara datorn och måste sätta mig här och hålla er sällis!!
    att du orkar...men allt för att bäbis ska ut eller

kan fan inte ens dammusga längre utan att bli sängliggandes efteråt.
    HATA foglossning å dålig rygg...
  • Theresa1

A N D A S Eli!!!!

WE COME IN PEACE!!!

jag återkommer efter mina orkaner laggt sig med ett ordentligt svar till dig. Jag vill inte att du ska må som du gör.

• mrsbygg
    Theresa1 skrev 2008-05-21 16:41:27 följande:
    A N D A S Eli!!!!WE COME IN PEACE!!!jag återkommer efter mina orkaner laggt sig med ett ordentligt svar till dig. Jag vill inte att du ska må som du gör.

andas?
    jag berättar hur det ligger till...

Klart d är vårat ansvar att vi fixar mat, och jag försöker fixa det genom att orda skjtus å skit för vi har ingen bil. har inte råd me en jäkla bil.

Sen om ni tycker jag är dum som försöker lita på min egen pappa en gång i månaden efter något som vi kommit överns om så visst fine tyck det.

• Theresa1

Det är väl klart att jag inte tycker att du är dum som litar på din pappa. Det jag sa var ju att det alltid är upp till en själv att ordna saker o det gjorde ju ju. Du handlade själv.

jag har också blivit besviken när folk lovat saker o inte hållt dom... jag vet att man blir less. Det jag sa o som jag vet att du fattade var att det är ju egentligen inte din pappas ansvar att ni har mat och om han har ballat ur förut kanske ni ska ha en bra plan B för när din pappa inte skjutsar.

Har ni inte råd kan ni väl kanske låna bil, du sa att det krävdes planering, vet ni att ni handlar var 4:e vecka har ni ju 4 veckor på er att planer billånet

Jag tror helt klart att du o Jonas har läget under kontroll och jag hackar inte på dig. Men senaste tiden har det inte varit många positiva ord från dig o du verkar må fruktansvärt dåligt. Det kanske är bra om du försöker ta tag i det innan det går förlångt.

Jag bryr mig bara om dig o ser ju bara hur inget fungerar, enligt dig

• mrsbygg

int lätt å va possetiv just nu.
    denna graven har vart en rent helvete å d blir inte bättre.
    vill bara få ut ungen så man kan leva å röra sig normalt igen.

hatar å va beroende av andra hela tiden. värsta som finns. men just nu är jag det och det är jävligt svårt att acceptera från min sida.
    så ja blir extra förbannad å besviken när folk inte ställer upp fast dom sagt att dom ska göra det eftersom jag redan har svårt med att lita på folk.

den enda bilen som vi brukar kunna låna är morsans bil och me dom kan man aldrig planera så långt i förväg för dom är sånna som tar dagen som den kommer..

Svar på tråden Små silla simmar i stim