• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • Tania

MMMM...... alltså... om ni aldrig bakat Bregottkakor förut så MÅSTE ni göra det.

Så jääääkla gott.
    Hoppas att det inte kommer allt för många på begravningen... risken är stor att jag käkar för många
  • mrsbygg

är det typ smörkakor??
    ohhh gott me kakor...

asså hjälp, hur stor är bäbisen egentligen, nu när ja sitter tar den i revbenen sen känner jag den på båda sidorna av magen..den tar alltså upp HELA min jumbo mage..
    ja komemr lätt få en 5 kg's klump..

sorry murran men du kommer aldrig bli normal igen...hua

• Tania
    mrsbygg skrev 2008-05-21 10:30:29 följande:
    är det typ smörkakor??ohhh gott me kakor...asså hjälp, hur stor är bäbisen egentligen, nu när ja sitter tar den i revbenen sen känner jag den på båda sidorna av magen..den tar alltså upp HELA min jumbo mage..ja komemr lätt få en 5 kg's klump..sorry murran men du kommer aldrig bli normal igen...hua
    iiihhh.... en bebis!!!!
    Jag vill också vara gravid... fast inte så länge
  • mrsbygg
    Tania skrev 2008-05-21 10:36:59 följande:
    haha du kan få ta dom sista 7 veckorna nu om du vill så kan ja ta över när förlossningen sätter igång om du inte vill kirra de oxå åt mig
  • mrsbygg

lista klar säkert glömt tusen grejjer men d visar sig sen...

fan ja dör d är kokhett här inne..undrar om d är kvavt ute eller nått. mår inge bra alls...

• Theresa1

Hemma efter roadtrip till B-by o tillbaka...

KAKOR TANIAAAA

*DREGEL*

Jag sippar vidare på min Vanilj/kaffe soppa här...

• mrsbygg

bläääää..varför så varmt i lägenheten för. öppnat över allt ja kan...smälter bort..
    sen åka å handla me två ungar, jippi...kommer va ett monster när ja kommer hem..

• Theresa1

Eli: om man försöker se lite positivt på allt elände brukar det kännas bättre fast det suger

"åhhhhh va bra att lägenheten är varm så vi inte behöver frysa... Jag har öppnat överallt så lite frisk luft kommer in. sen ska jag handla med mina fina barn. jag kommer nog vara lite trött när jag kommer hem, tur att mina barn är så snälla och lugna"

Svar på tråden Små silla simmar i stim