• Curlingmorsan

Onsala/Vallda tråden del 2 =)

Här fortsätter vi från Onsala/Vallda att prata om allt mellan himmel och jord =)

Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27791553.html

Ebba & Felix mamma
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-11 16:46
    Länk till Listtråden där vi lägger alla våra listor: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m30579162.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-11 23:07
    Nya tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m33504828.html
  • Svar på tråden Onsala/Vallda tråden del 2 =)
  • cattan

Undrar oxå hur det blir? Jag ser fram emot det iaf, är lite förkyld men jag hoppas inte det blir värre
    Ungarna har snorat härhemma mer än en vecka, upplever att värmen gör förkylningar mer långdragna...

• baronlinda

Jag är gärna med...men jag undrar om vi behöver boka bord...det är ju trots allt mitt i mån och en tors...eller vad tror ni?

• Curlingmorsan

Då kör vi tycker jag! :) Vart och när ska vi mötas? Jag kan inte förrän tidigast kl 18.

Ebba & Felix mamma
  • baronlinda

Nej inte jag heller. andreas är hemma ca 17,45 så jag kan inte vara där förrän ca 18,15, men det verkar ju dumt att vi ska åka i varsinn bil, bättre att åka ihop...eller vad sägs?

• Jenny

Jag ser definitivt fram emot torsdag! Hoppas bara att min förkylning har dämpats lite då, jag är helt färdig nu - har sovit dåligt i tre nätter pga hostan. Den intensiva helgen med massa kalas och gäster har ju inte hjälpt till precis. Det har givetvis varit superkul för både Alice o för oss, men det är ju rätt jobbigt att ordna med allt.

Tiden på torsdag är inga problem för mig, kan från ca 17.30. Tycker det låter bra att samåka, det borde väl gå att samordna.

Mamma till Alice 050510 + Pyret BF 081031
  • cattan

Jag tar nog egen bil för jag ska göra några ärenden först
    Kan vi inte träffas på torget vid den där "trädskulpturen", 18.30?

• Curlingmorsan

Torget är det där utanför Åhlens? Ni får ju tänka på att jag inte känner till nåt här :) Jenny å Baronlinda jag samåker gärna

Ebba & Felix mamma
  • Jenny

Det är iofs ett torg det oxå, men Catrin menar Stortorget (heter det så?) som ligger mitt i stan vid kyrkan.

Mamma till Alice 050510 + Pyret BF 081031
  • cattan

Spelar ingen roll vilket torg, bara vi pratar om samma Tänkte om ni parkerar på torget vid kyrkan,,,nära och bra... Bestäm ni eftersom ni åker ihop!

Svar på tråden Onsala/Vallda tråden del 2 =)