• Curlingmorsan

Onsala/Vallda tråden del 2 =)

Här fortsätter vi från Onsala/Vallda att prata om allt mellan himmel och jord =)

Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27791553.html

Ebba & Felix mamma
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-11 16:46
    Länk till Listtråden där vi lägger alla våra listor: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m30579162.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-11 23:07
    Nya tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m33504828.html
  • Svar på tråden Onsala/Vallda tråden del 2 =)
  • Curlingmorsan

Begränsar datumen lite :)

* Tis 13 maj: Ebbabebba, Jenny, Baronlinda

* Tor 15 maj: Ebbabebba, Jenny, baronlinda

• baronlinda

fast jag kan egentligen fre 16 maj med, fast det får inte bli så sent för vi ska på bröllop på lördagen...så den funkar med

• cattan

* Tis 13 maj: Ebbabebba, Jenny, Baronlinda, Catrin

* Tor 15 maj: Ebbabebba, Jenny, baronlinda, Catrin

• Jenny

Ska oxå på bröllop den 17:e - känns som det är en poppis dag.
    Annars håller vi på att försöka fixa iordning gästtoan. Senaste veckorna har vi gått på toa där eftersom den är kopplad på det kommunala avloppet medan den andra toan ligger kvar på tanken. Men det finns fortfarande ingen vask/skåp på gästtoan. Alice fyller ju på lördag o det kan ju vara trevligt att gästerna kan tvätta händerna oxå...

Sen är det ju rätt mkt som behöver städas - den biten är lite eftersatt de senaste månaderna eftersom jag mått så dåligt.

Så jag kommer definitivt att behöva en utekväll i goda vänners lag efter nästa helg!

Mamma till Alice 050510 + Pyret BF 081031
  • Curlingmorsan

Jag försöker locka in min granne till FL oxå, men det går lite trögt :) Hon ska ha sitt första barn nu i juni. Men tänkte kanske dra med henne på middagen om det är oki för er andra?

Ebba & Felix mamma
  • baronlinda

SJÄLVKLART ÄR DET ok iallafall för mej. Alltid kul att träffa nya!

men vilken dag ska vi välja? och vart tycker ni att vi ska gå? mej spelar inte så stor roll...bara kul att komma ut lite!

• Curlingmorsan
    * Tis 13 maj: Ebbabebba, Jenny, Baronlinda, Catrin

* Tor 15 maj: Ebbabebba, Jenny, baronlinda, Catrin, Frida (Ebbabebbas granne)
    Ebba & Felix mamma
  • baronlinda

ska vi ta torsdagen då? om fler kan och vill så får de gärna hänga på!!

• Curlingmorsan

Ja jag tycker oxå att vi bestämmer torsdagen. Ju fler vi blir dessto roligare! Baronlinda skulle du kunna ta på dig att boka bord? Jag har ju ingen aning om vad restaurangerna heter eller vart dom ligger. :)

Ebba & Felix mamma
Svar på tråden Onsala/Vallda tråden del 2 =)