• Curlingmorsan

Onsala/Vallda tråden del 2 =)

Här fortsätter vi från Onsala/Vallda att prata om allt mellan himmel och jord =)

Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27791553.html

Ebba & Felix mamma
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-11 16:46
    Länk till Listtråden där vi lägger alla våra listor: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m30579162.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-11 23:07
    Nya tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m33504828.html
  • Svar på tråden Onsala/Vallda tråden del 2 =)
  • baronlinda

Torget vid kyrkan blir väl bra...

mej spelar ingen roll vem som kör, jag kan köra om det inte är nån annan som vill...helt ok!

• Curlingmorsan

Hmm... jaså finns det en kyrka mitt i stan? Den har jag nog missat :) Tur att vi åker ihop så att jag inte kommer vilse ;) Jag kan oxå köra, inga problem. Jag bor väl längst bort eller?

Ebba & Felix mamma
  • baronlinda

Hej girls!!

Måste tyvärr medd att jag inte kommer att kunna vara med ikväll...sorry jag tycker det är så trist men det går bara inte att lösa...kan ine be om barnvakt för vi ska lämna bort dom i helgen för att gå på bröllop...men jag får ta igen det en annan gång.

• Curlingmorsan

Åhh nej trist baronlinda! Men förstår att ni inte vill ha barnvakt när ni ska bort hela helgen oxå.

Men Jenny och Cattan ni kan fortfarande? Jenny ska vi samåka? Jag kan köra om du vill, vart ska jag hämta dig? Vet ju inte vart du bor. :)

Ebba & Felix mamma
  • cattan

Jodå, jag kommer med. Inte för jag har så stor erfarenhet av resturangerna i stan men det löser vi nog

• Jenny

Visst löser vi det! Det finns ju några att välja på ändå.
    Linda - jag inboxade dig!

Mamma till Alice 050510 + Pyret BF 081031
  • cattan

Ska vi säga 18.30, vid trädskulpturen på torget, vid kyrkan

• Jenny

Låter bra det! Ska bli kul att ses igen!

• cattan

Ja, och vara barnfri för en gångs skull....
    Jenny, ska ni gå till Emilia på fredag?

• Jenny

Ja, det blir ju första ggn. Japp, vi hade tänkt det. Har dock inte fått tag på Therese så hon vet inte om det...

Svar på tråden Onsala/Vallda tråden del 2 =)