• Curlingmorsan

Onsala/Vallda tråden del 2 =)

Här fortsätter vi från Onsala/Vallda att prata om allt mellan himmel och jord =)

Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27791553.html

Ebba & Felix mamma
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-11 16:46
    Länk till Listtråden där vi lägger alla våra listor: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m30579162.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-11 23:07
    Nya tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m33504828.html
  • Svar på tråden Onsala/Vallda tråden del 2 =)
  • Ida2

Vad kul om ni är där Ebbabebbasmamma och baronlinda. Jag ska verkligen försöka åka dit.

Jag är rödhårig, har en liten rosa bebis i babybjörnsele och en springande blond tvååring som heter Edvin.

Hur länge håller det på där? Jag tror vi kommer vid 11-12 tiden.

• Curlingmorsan

Får se om vi tar oss till Noas ark idag eller inte. Felix vaknade 5.20 och tyckte att "hallå morsan nu är det morgon!".Det tyckte INTE jag! Nu va han trött igen så jag har precis lagt honom i hans säng, hoppas att han somnar. Ebba sover fortfarande. Så OM vi kommer till Noas så blir det lite senare på dagen.

Har iaf haft jättemysigt i Danmark. Det var bara första dagen som vi hade monster istället för barn. ;)

Imorgon gör Johan sista dagen på gamla jobbet och så ska han vara hemma 1 vecka innan han börjar på det nya. Skönt! Jag har beställt en dag då jag ska få sova hela dagen. :)

På lördag ska jag och Ebba på Gothenburg horse showe. Undra hur länge hon orkar sitta still?! Förra året satt hon som ett ljus och tyckte att det var jättespännande. Och då var det bara två vanliga hoppklasser. I år ska vi ju gå på lördag förmiddag så det är ju agility och gyhmkana oxå. :)

• baronlinda

Hello

Jag kommer inte att åka till noas i dag, eric har haft feber i natt så vi stannar hemma...jag ska nog passa på att städa lite.

Ebba, vad kul att gå på horse show, hon kommer säkert tycka att det är jätte skoj med hundarna och gymkhana. Hoppas att ni får en mysig dag tillsammans.

Ja så var det fredag i morgon igen, fattar inte hur snabbt veckorna går! Snart är det slut på april med...!

Hoppas att alla får en bra dag!

• Curlingmorsan

Kommer inte ihåg om jag redan lagt ut en inbjudan här, men gör det igen isf ;)

Gangstarparty hemma hos Ebbabebba sön 27 april kl 13.

Ljusparty (Pertylite) hos Ebbabebba tis 29 april kl 18.

• Ida2

Ebbabebbasmamma: Kul att träffa dig idag! Fick aldrig sagt hej då. Vi gick rätt plötsligt. När Edvin hoppade av hästvagnen alldeles vid bilen kände jag att det fick vara nog så då åkte vi.
    Han fick ju världens utbrott också...suck! Känns inte som jag vill göra om detta allt för snart. Annars var det ju så mysigt med djuren och att grilla korv och så. Kul att träffa lite folk också!

• Curlingmorsan

Ida vi fick oxå åka ganska snabbt, Ebba kissade nämligen ner sig medans vi provade hjälmar för att rida. :( Så det va bara att ta av henne alla blöta kläder och åka hem. :( Men kul att träffa dig iaf! :)

• Jenny

Är nu hemma igen efter fyra dagar hos mamsen i Örebro. (Ja pappa oxå, men han jobbade ju hela dagarna.) Har träffat gamla kompisar och umgåtts massa med min bror o svägerska o deras barn. Alice hade så kul med sin kusin. Helt  fel att gosa med en underbart snäll liten bebis på 3 veckor var ju inte heller fel...

Jag skulle gärna hänga med ut o äta nån kväll. Känns ibland som man inte gör annat än sitter hemme o ser på tv...

Mamma till Alice 050510 + Pyret BF 081031
Svar på tråden Onsala/Vallda tråden del 2 =)