bumbi 84 skrev 2008-03-17 09:42:25 följande:
oj vilken lång väntan. är det din enda grav?? tänkte om du plussat tidigt nån annan gång? har nämligen plussat innan bim dom andra gångerna! kram
har ju en hög innan*L*
alltså alvarligt talat så kommer jag inte i håg,bejamin som är 3 år visste jag inte änns om att jag var gravid,hade precis fått sebasian 6 månader innan,hade ingen mens,inga symtom inget..
fick veta i vecka 16 att jag var gravid med benjamin av en slump åkte till gyn akuten pga att jag hade ont i tjej magen o den såg ut som en tennisboll,min tanke var ju fan nu har cystan kommit tillbaka.
jag o maken åker in,hon gör ett ul o frågar när jag senast haft mens,inte vet jag har en bebis hemma o har inte fått tillbaka mensen ännu..
jaha sa hon:din cysta är 16 veckor gammal,du har ingen cysta du väntar barn "liten chock" hon kollade mer nogrant o sa att bebisen mår jätte bra o utceklingen ligger där det ska,vi fick veta att det var en poike..
kom hem fick smälta lite allt efteråt blev vi ju glada o lyckliga när chocken hade lagt ner sig,
alla fråga ju mig du måste ha känt något men nej jag gjorde inte det,o visst har jag känt att något har kanske rört på sig,men min tanke var gaser o tarmana,eftersom dom lever eget liv efter förlossningen..
nu blev ju ett svar som en hel bok,men kan inte sluta skriva när jag väl har börjat
jag borde skrva en bok om mina fl,bejamin han föddes i full fart han inte till bb utan han kom i bilen.
så min cysta är lite speciell
.......................................................
att jag +ade så sen med jennifer kan ju va att just den månaden hade jag äl senare än vad jag trodde,det tror bm..