• kaslin

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

bumbi 84 skrev 2008-03-17 10:05:31 följande:

tack för boken tycker det bara är intresant att läsa så det gör absolut inget. det måste ha varit en chock, men så mysigt. och i bilen vart ni inte nervösa? vi ville ha dom tätt men så har det ju inte blitt vi har hållit på sen i maj och hunnit med ett mf i vecka 12 , Nova har nu hunnit bli 12månader så man vill ju gärna att det tar sig snart. och sitta så här och inte veta är segt. man vill ju ha antingen eller så man kan gå vidare, antingen räkna ut Bf eller nästa Bim. men deet kommer väl så småning om . men när man sitter på Fl kan man ju inte släppa tankarna på att tänk om det är en liten i magen *suckar högt* kramar
    jo det var skrämmande,men det gick fort.
    maken han inte änns ringa efter någon,sa till han att stanna bilen o komma till baksättet o då var vi mitt på motovägen så folk började ju stanna*L'

sen från ingenstans så körde en polisbil förbi våran bil men kom tillbaka,redan då var huvudet ut,krystade två gånger till så var han framme,fick ju ha han i famnen tills vi kom till bb 5 min senare,gick ju snabbt med en polis bil framför o vi fick bara köra på.

väl framme så blev jag bemöt av barnmoskr o läkare,han mådde jätte bra efter en snabb förlossning,dagen efter åkte vi hem.

vet inte hur jag skull ha känt om han skull ha varit den första,men nu hade jag några innan o jag älskar att titta på förlosnings akuten så det hjäpte nog,att inte tappa fatningen vad man hållde på med,ända jag tänkte på var snälla gud låt inte navelsträngen vara runt halsen........
  • kaslin
    Bebis09 skrev 2008-03-17 10:07:19 följande:
    Alltså va håller min kropp på med?Min tapp är som vid mens nu, ÖPPEN och mjuk!massa flytningar, nästan älflytningar.. skumtär som att jag skulle ha genomskinlig mens
    ja testa,vill oxå veta.
  • kaslin

ja det är konstigt.

bumbi 84

jag tycker inte att det är jobbig,nu idag har dom ju varandra att leka med men visst erkänner jag att det inte har varit lätt allagångerna..........

lill tjejen är ju värst nu*L*med all klättrande som hon kommit på

• kaslin

bumbi 84 skrev 2008-03-17 10:40:44 följande:

haha det är som här då hon klättrar över allt upp isoffan och stolar trappor om hon får chansen. ett riktigt krutpaket!
    vilken söt dotter du har,hon är född på min o makens bröllopdag*L*

vi gifte oss förra året det 27:de feb,jag var då höggravid.
    det var inget planerat egentligen,meken komo hämta mig o sa att vi ska åka någonstan o att det är en överraskning,han tog mig till stadshuset o där gifte vi oss,sen efteråt åkte vi lyxkryssning o där på båten väntade vänner o bekanta

så vi har precis firat vårat 1 årsdag
  • kaslin

har du testat med grav sticka?

kan ju var en extra äl på G eller gravid Mmmm..

om du orkar så vänta två-tre dagar o testa dig.

• kaslin

högt upp eller långt ner fattar ingenting,fast jag har läst om det blir irriterad på mig själv att satte mig in i denna forum Grrrr

men herregd har ju aldrig tänkt på sånt förut,nu snart 32 år och går pillar sig mellan benen hela tiden,visst är det roligt,ni har gjort min BEROENDE

ja,ja den ligger högt upp fårtfarande i allafall hade ju äl i fredags*L*

• kaslin

vet ni vad jag kom på helt plöstlgt bara så där

nu handlar ju det inte om tappen,men alla gånger det har varit dax för mig att åka in på bb,så har jag ätit fiskpinnar samma dag,ja,jag vet,varför skriver hon det för*L*

Men kom bara på att alla gångerna fiskpinnar med potatis haha

får väl undvika det den här gången*L*

• kaslin

bumbi 84 skrev 2008-03-17 19:16:11 följande:

haha det var lite häftigt. har värkarna startat innan eller efter pinnarna?
    vart fruktanvärt illamående av lukten blä,nej det satte igång efteråt ,kostiga är att jag var u sugen på dom just för tillfället men lukten tålde jag inte..

När jennifer yngsta föddes då sa jag till maken,nä nu jäklar ska vi ha sex så det sätter igång och det gjorde det oxå 9 dagar innan bf.

hade ju inga känningar att det skull vara på G.*L*

det har ju hänt någonting med alla mina förlossningar,hur det satte igång o vad jag gjorde just den dagen,kommer ihåg så väl.

Borde verkligen skriva en lite bok så får barnen läsa det sen*S* fast det står ju på min första år som jag har till dom..
  • kaslin

Det var ju en tråd om det där för någon månad sen,en tjej viste direkt att hon var gravid för det hade ändrat färg..

jag tittade med spegeln nu när jag stog i duchen,tycker jag ser lika ut

• kaslin

bumbi 84 skrev 2008-03-17 20:54:35 följande:

yttre ska det vara som jag fattat det.Hm jag är fläckig hahahahahha nån mer lite rosa lite lila. kan man vara till hälften gravid
    *ASG* precis hälften gravid o hälften mens då*L*

min yttre var lite mörk o innuti rosa/lila aktig
    vet att när mensen är på G så är man ju extrem blå/lila o svullen som bara den.

jag blir alltid så ömm första dagen att jag inte kan jobba,måste bara sitta kan inte gå långa promenader innan jag måste sitta igen,helt sjukt,blev så efter när jag fick min första går ju som om man skull ha fått något stort mellan benen
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?