• kaslin

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

bumbi 84 skrev 2008-03-17 21:09:09 följande:

mina inre är också mörkare lila bruna. men lite fläckiga
    förlåt,men hur fan kan dom vara fläckiga?*ASG*

har ju glöm hur man gör alla olika gubbar*L*
  • kaslin
    Disan skrev 2008-03-17 21:29:00 följande:
    Står alla med på listan nu?
    BIM:22/3: Bebis0923/3: Disan, Sundri27/3: kaslinPasserat BIM utan att plussa eller mens:bumbi 84, BIM 13/3Lilltindra, BIM 16-17/3
    japp,vad många vi va*ASG*

uch fick hallsbränna nu av all chips.
  • kaslin

jag o livmodertappen har blivit bästa vänner nu,så ofta som jag hälsar på henne nu för tiden

ska ta fika nästa gång*L*

nä nu börjar jag bli trött,jag som är småbarns förälder med en gäng,sitter ju uppe på över tid nu*L*

benjamin vaknar ju först av alla o det kan va allt mellan 05.00-06.00 inte en minut senare,tror nog att han har aldrig sovit under sina 3 år

• kaslin
    Disan skrev 2008-03-17 21:45:42 följande:
    kaslin: jobbigt! Min tjej sover alltid till runt åtta, känns lite tidigt ibland, men samtidigt lagom!!
    Vi kan ju byta om du vill

nej,tjejer nu går jag o sover,ska ta med surströmingen från soffan(maken)..

vi höres i morgon så kan vi diskutera hur våa livmödrar o tappar haft det under natten,Bye bye,natti natti,kram..
  • kaslin

hallå tjejer:)

jag kände på tappen i morse den ligger fortfarande högt upp,kunde knappt nå den,men men bim är först nästa vecka på torsadag..

min kära son vaknade tidigt i morse eftersom han inte sov hos dgmamman igår så somnade han vid 18.00 under mat bordet

har hunnit laga middag så den är färdig,dotter är hemma idag pga magont,nu lämnar jag dom andra till dagmamman.

bumbi84:nog är det något som växer där inne*L*

jag +:ade ju inte förran bim+16 så fortsätt o testa bara,antingen låghormonare elle så hade du äl senare än vad du trode.
    hoppas,hoppas..

• kaslin

Här är man borta någon timmer o så händer det saker

bumbi84.tror stark att det är + på G bara att du är lite lågis med hormonernara eller som jag sa innan äl kan ha varit lite senare*L*

jag får inget gjort idag,springer efter dottern hela tiden,nu kämpar hon upp till sofan igen,sitter där med fjärkontrollen i handen

Bebis09:tråkigt det där med mensen när den bara duker upp,den tanten gillar vi INTE:(

så var det med mig förra gången,hade väl inga symtom men hoppades att det skull blivit bebis då,men efter när vi hade sex på morgonen på bim dagen,sa maken ledsen älskling men du har fått mens:(

nu hoppas jag att det verkligen tar denna gång,vi har ju inte hållt på flera månader vi tar det som det kommer.

men nog har vi försökt mera de två sista månaderna..

• kaslin

skulle ju ta fika med tappen,men det går ju inte just nu,så jag tar det i kväll

hur ska den egentligen vara vid eventuell graviditet,är inte det olika för alla?

nu är jag ju bara på äl+4 så den ligger högt upp fortfarande,stäng hård bakot o lite mjukare vid framsidan.

får väl ta en snbb visit i kväll o se hur läget är*L*

• kaslin
    Bebis09 skrev 2008-03-18 12:24:34 följande:
    alltså jag börjar tro mer och mer på det jag själv brukar säga till alla... att tappen lever sitt egna liv.. är man omföderska kan tappen kännas öppen även fast man är gravid!
    ja det vet jag,har ju fått ett par st så öppen är jag allt
  • kaslin
    Alyzzah skrev 2008-03-18 17:26:12 följande:
    högt upp...ibland så jag knappt når den.Böjd som en banan med hålet framåt. Inte speciellt hård.Ganska lagom mjuk. Nedre delen av hålet är lite mjukare...som läpparna
    Grattis,grattis

Så ligger min tapp till nu men det kan ju ändras tusen gånger till är på äl+4 bim den 27:de..'

i dag så har jag haft lite stickande känsla på bröstvårtorna + det sticker till där nere ibland..
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?