Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?
bumbi 84 skrev 2008-03-17 21:09:09 följande:
har ju glöm hur man gör alla olika gubbar*L*
bumbi 84 skrev 2008-03-17 21:09:09 följande:
ha ha ok.
jag o livmodertappen har blivit bästa vänner nu,så ofta som jag hälsar på henne nu för tiden
ska ta fika nästa gång*L*
nä nu börjar jag bli trött,jag som är småbarns förälder med en gäng,sitter ju uppe på över tid nu*L*
benjamin vaknar ju först av alla o det kan va allt mellan 05.00-06.00 inte en minut senare,tror nog att han har aldrig sovit under sina 3 år
hallå tjejer:)
jag kände på tappen i morse den ligger fortfarande högt upp,kunde knappt nå den,men men bim är först nästa vecka på torsadag..
min kära son vaknade tidigt i morse eftersom han inte sov hos dgmamman igår så somnade han vid 18.00 under mat bordet
har hunnit laga middag så den är färdig,dotter är hemma idag pga magont,nu lämnar jag dom andra till dagmamman.
bumbi84:nog är det något som växer där inne*L*
jag +:ade ju inte förran bim+16 så fortsätt o testa bara,antingen låghormonare elle så hade du äl senare än vad du trode.
hoppas,hoppas..
Här är man borta någon timmer o så händer det saker
bumbi84.tror stark att det är + på G bara att du är lite lågis med hormonernara eller som jag sa innan äl kan ha varit lite senare*L*
jag får inget gjort idag,springer efter dottern hela tiden,nu kämpar hon upp till sofan igen,sitter där med fjärkontrollen i handen
Bebis09:tråkigt det där med mensen när den bara duker upp,den tanten gillar vi INTE:(
så var det med mig förra gången,hade väl inga symtom men hoppades att det skull blivit bebis då,men efter när vi hade sex på morgonen på bim dagen,sa maken ledsen älskling men du har fått mens:(
nu hoppas jag att det verkligen tar denna gång,vi har ju inte hållt på flera månader vi tar det som det kommer.
men nog har vi försökt mera de två sista månaderna..
skulle ju ta fika med tappen,men det går ju inte just nu,så jag tar det i kväll
hur ska den egentligen vara vid eventuell graviditet,är inte det olika för alla?
nu är jag ju bara på äl+4 så den ligger högt upp fortfarande,stäng hård bakot o lite mjukare vid framsidan.
får väl ta en snbb visit i kväll o se hur läget är*L*