• kaslin

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Disan skrev 2008-03-21 06:44:09 följande:
    Det är ingen ídé att hoppas längre. Tempen har hoppat ned lite igen, låg på 37,2 både idag och igår. Den har ju legat på 37,4-5 i ungefär fem dagar. Direkt efter äl fick jag 37,2, så det känns inte bra att tempen gått ned. Dessutom har min gravida-känsla försvunnit. Jag var så säker innan igår morse, sedan försvann allt. Har ff mensvärk, lite ömma bröst, hormonell etc, men ingen mens än så länge. Den kommer väl. Fick spökstreck igår em samt i morse, det är så svagt att man bara ser det om man tittar noooooga. Men eftersom tempen beter sig som den gör samt att min själ säger att det är kört, tror jag nog att det var ett ägg som inte ville fästas ordentligt eller så... För visst har jag varit gravid, det är jag säker på.

Disan lilla vännen,hoppet är inte ute ännu,ta det lugnt nu bara det kommer säker att gå bra o du får ett PLUS,det kan ha visat så svagt bara för att du inte har dom där hormonerna ännu,två dagar kvar bara innan din bim,så hoppet är inte borta.

Vi har ju fått barn innan så våran tapp lever ju egetlilla liv,skickar lite positiva tankar

vem vet vad påskharen har att komma med,min tapp ligger fortfarande högt upp,kände knapp den,vattniga flytningar..
  • kaslin

hoppsan vad hände med inlägget,ha ha,kan fortfarande inte sidan ibland fast man har varit här snart 1 år

• kaslin

då kommer jag här

tappen är fortfarande höt upp känner den knapp både hår o mjuk o lite,känner nnappt hålet för den ligger bakåt eller vad man säger,lite öppet men det är man ju alltid..

skit ont i brösten ömmar som bara den

• kaslin

gud skriver ju som en kråka

har dottern i famnen så det går ju inte så bra,hon vill oxå skriva

• kaslin

guud vad det gör ont i brösten o nedre delen av magen precis neranför naveln,o det dras åt alla hål nere vid ljumskana..

känns verkligen som mensvärk/växtvärk..

• kaslin

Känns som man är kissnödig hela tiden,som om man skull ha en stor boll vid urinblåsan,ändå har jag inte druckit så mycket idag men får springa i toaleten hela tiden..

• kaslin

Hej,har ni saknat mig

ja här vet jag varken ut eller in,min mens skull komma ju först den 27/3,men tittade ut redan i måndags kväll bara så där från ingenstans,jag tror att jag fick en tidig mf skull ju testa mig men han ju inte:(

Det började först med lite rosa flytningar som blev mörkare o mörkare,sen har det bara frosat ut både det ena efter det andra.

Eftersom jag aldrig har haft mf med blödningar så visste jag inte riktig om det är mf eller mens som kom tidigare..

Hade alla symtom o kände mig verkligen gravid,men nu är allt bort blåst..

Nå nya tag här,vad händer nu,min mens kom ju tidigare så hur fan ska ja räkna mig äl nu,får väl köpa mig äl tester denna gång.

ingen december bebis här:(

• kaslin

bumbi 84 skrev 2008-03-26 08:52:09 följande:

God morgon mina tappvänner!!kaslin vad tråkigt och konstigt har du haft oregelbundet förr??sitter här som ett stort fråge tecken???? det kom lite blod i går kväll typ som en en krona i bindan. så då tänkte jag att nu är det mensen som kommit. så jag struntade i test idag då jag trodde det inte vart nån ide. men vad snopen jag blev när det inte var något!! inte ens rosa på pappret. kollade tappen den är stängd kort hård högt upp. inte ens rosa på fingret!! vad fan är det här! Bim+13 !! det är ju för f*n 2 veckor sen mensen skulle kommit BBBLLLÄÄÄ
    Nej,sen jag fick mensen tillbax efter graviditet,så har det varit ganska så regelbundet 31 dagar mellan,två förrsta månaderna var det 42 dagar mellan,men nu senaste månaderna har det varit 31 dagar o kommit precis på dagen.

Om jag nu räknar med denna så blir det 28 dagar sen jag hade mens,så vet ju inte hur jag ska räkna till nästa..
  • kaslin

hej alla

Här har man oxå haft lite fullt upp som Bumbi skrev:MENS elle mf fan vet jag ursäkta,fick min mens i måndags bara så där,skull ha haft bim den 27:e.

Med alla mina symtom tror jag att det var tidigt mf,brukar ju blöda fem dagar i vanliga fall nu är det 6:e dagen,blöder inte längre men kommer i pappret när man torkar sig..

Det konstiga är att jag mår fortfarande dåligt öm i brösten,mår illa o känner mig konstig i magen,drömt konstiga drömmar..

Måste bara berätta min dröm det var så äckligt o värkligt,jag var tydligen gravid men ändå haft mens hela tiden,gick till bm med mina blödningar o då sa hon att ja,du är gravid men det är mf på gång o tydligen var jag i 7:e månaden,när jag väl var hos så kom fostersäcken ut o då såg hon att jag var i 7 månaden,men det var ingen bebis i den,frågade henne vad var det för kön?
    POIKE sa hon..

den var så verklig att jag kom i håg alla detaljer väckte maken o berättade allt,sen har jag fortsatt att drömma att jag kommer få en liten..

Nu går jag o tänker på drömmen hela tiden i huvudet att tänk om jag blir gravid o sen händer en sån här sak vid 7e månaden:(

• kaslin

undrar fall det är något i allafall,berätade ju att mensen kom tidigare denna gång 24/3 istället för 27/3 som det skull komma,hade ju massa symtom,men som sakt det kan ju ha varit tidigt mf,brukar blöda 5 dagar,nu började det på måndags kvällen lite rosa o sen kom det mera efter dagarna gick,men tycker inte att blödningen var som det brukar vid mens.

Sen mina konstiga drömmar som jag haft,

nu till det som är konstigast är att jag har/är öm,känns som om menen ska komma lite molnvärk under naveln nerde vid mens mgen,förstår ni o sticker till ibland där nere..

Vet att det finns dom som haft typ en vanlig mensblödning i början av graviditet,men hur vanligt är det egentligen,eftersom jag radan har barn o har aldrig haft en sådan blödning,vet att att mamma hade det när hon väntade mig..

måste jag gå o köpa en grav test i morgon så jag vet.....

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?