Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?
Disan skrev 2008-03-21 06:44:09 följande:
Det är ingen ídé att hoppas längre. Tempen har hoppat ned lite igen, låg på 37,2 både idag och igår. Den har ju legat på 37,4-5 i ungefär fem dagar. Direkt efter äl fick jag 37,2, så det känns inte bra att tempen gått ned. Dessutom har min gravida-känsla försvunnit. Jag var så säker innan igår morse, sedan försvann allt. Har ff mensvärk, lite ömma bröst, hormonell etc, men ingen mens än så länge. Den kommer väl. Fick spökstreck igår em samt i morse, det är så svagt att man bara ser det om man tittar noooooga. Men eftersom tempen beter sig som den gör samt att min själ säger att det är kört, tror jag nog att det var ett ägg som inte ville fästas ordentligt eller så... För visst har jag varit gravid, det är jag säker på.
Disan lilla vännen,hoppet är inte ute ännu,ta det lugnt nu bara det kommer säker att gå bra o du får ett PLUS,det kan ha visat så svagt bara för att du inte har dom där hormonerna ännu,två dagar kvar bara innan din bim,så hoppet är inte borta.
Vi har ju fått barn innan så våran tapp lever ju egetlilla liv,skickar lite positiva tankar
vem vet vad påskharen har att komma med,min tapp ligger fortfarande högt upp,kände knapp den,vattniga flytningar..