• kaslin

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Bebis09 skrev 2008-03-19 14:15:12 följande:
    Humlyssna på det här dåHög tapp, alltså långt där inne... öppningen neråt eller vad man ska säga... står jag på huk känns öppningen neråt rumpan... ÖPPEN och jättemjuk!! Sen massa genomskinliga vattninga och lite trådiga flytningar, precis som vid ÄL!
    Det sak ju vara bra tecken du med vattniga o lite trådiga flytningar,jag själv har så oxå vattniga inte det här lotionen som man vanliga fall brukar ha.
  • kaslin

äh,vad svårt det är att läsa o först danska fattar ju inget

• kaslin

Disan:så är det på mig som du förklarar,fast jag känner min tapp alls nästan har svårt o komma till hålet eftersom den är vänd bakåt..

• kaslin

bumbi 84 skrev 2008-03-19 16:19:42 följande:

ja jag har fått det nu
    fått vadå kom tanten nu eller:(
  • kaslin

läste oxå att vattniga,genomskilniga+gulaflytningar får man början av graviditen,en hade fått det en vecka innan bim,som jag är/har nu

hon+ade inte heller förrän bim+4-6,så det ser ju bra ut för dig
    bumbi84..

mina symtom håller kvar,är jävligt irriterda idag känner jag o tyvär går det ut på min stackars son,men han tjatar hela tiden o det ska hända på engång:(

maken är snart hemma,men känner mig lite bitchig idag så bäst han håller sig borta o inte säger något dum,för då blir det soffan för han inatt.haha*L*

• kaslin

föresten kom på att jag hade såna flytningar med jennifer,kände att man blev blöt mellan bena hela tiden o trode att nu kom tanten,fast så var det inte

• kaslin
    Disan skrev 2008-03-20 06:30:53 följande:
    Nu fattar jag ingenting, men jag tror ändå att jag är gravid... På direkten kom det upp ett plus på stickan efter att jag hade kissat på den! Blev jätteglad! Okej, det var ett svagt streck, men man såg det ändå! Så efter två minuter försvann strecket och blev en massa prickar istället... Vad hände?!!!Har hört att man kan få spökstreck med ClearBlue, även om det inte är så vanligt. Men det har aldrig hänt mig!Nu blev jag rädd att det är ett missfall på gång, tempen hade nämligen sjunkit till 37,2, så som den var precis efter äl....
    va inte orolig,köp en ny test o kolla igen.

ooh vad roligt om det nu stämmer,du måste testa om så snabbt du kan
    när skull du ha din mens?23:e va?

vad har våran lista tagit vägen..
  • kaslin
    yess skrev 2008-03-20 07:15:50 följande:
    ojojoj! här häder det grejer!Disan! vad va det för ett test???Ska man inte kunna lita på ngt test alls? Hoppas du får ett + som håller i sig nästa gång du testar!!tapprapport!Konstingt hårdmjuk (hård och ihopdragen i mitten och mjuk runt om) om ni kanske kan föreställa er det på något vis?! bakåtlutad, kan inte nå hålet.
    När har du Bim?
  • kaslin

haha okej
    hänger ju inte riktigt me

• kaslin
    Bebis09 skrev 2008-03-20 07:59:23 följande:
    som för en annan dåse om din mens kommer också, men jag hoppas inte!
    fick du din mens nu?måste ha missat det eller var det spottings som du fick.
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?