• kaslin

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Hej har ni saknat mig

Här har det varit fullt upp,ingen aning vad som händer med kroppen,den lever ju sitt eget lilla värld nu.

det vad jag skrev tidigare om min tidiga o konstiga mens eller tidig mf inte vet jag..

Men symtomen har hållit sen hur länge,ska göra en grav test när jag har tid o hinner........

uppdaterar lite:26/2 hade jag min mens o äl efter det har jag ju haft symtom hit o dit,min beräknad mens skull ju komma27/3 har 31 dagarcykel..

Men den ville titta fram redan den 24/3..
    sen dess har jag fortsatt att ha molnandevärk nere vid tjej magen,stickningar känns som bröstvårtorna har blivit mörkare,konstiga drömmar..

nu har jah ju oxå kännt som om äl är på G eller har varit,men har inte sett någon äl flytningar som jag brukar...

räknar man efter 28 dagarscykel så borde jag få mens igen den 20/4 eller 23/4 om man räknar 31 dagars..

hur som helst så känns kroppen helt annorlunda o illa måendet kommer o går......

pms rubningar kanske

grattis till dom eller den som har plussat..

Toyoma: Detta tr¨åd är för oss som lär känna livmodertappen o vill dela med sig,du är vällkommen om du vill men vi vill inte ha några dumma kommentarer..

tjejer fika med livmodertappen i kväll

• kaslin

Maken fyller år idag

så den en ögda ormen och min livmoder ska ha dejt idag

• kaslin
    Disan skrev 2008-04-09 20:08:33 följande:
    kalin: Bra att du anmälde, men har jag missat ngt? Skrev hon ngt elakt eller så?
    gillar inte när man startar en tråd som bebis09 har gjort inga spydigeter eller någon som predikar.

sen att toyama använde (grova) ord eller kommer med sina spydigheter sån gillar jag inte,tycker att man ska accebtera det vad bebis09 har skrivit från början..

Alla är ju välkommna o hänga med,men vi behöver inte någon som börjar starta något så det blir värre,jag kan bli så ibland att svarar jag till någon som säger F ordet o hur äckligt det är att känna sitt livmodershalsen,kan jag bli irriterad o då säger jag något o blir anmäld själv

jag får inte änns vara anonym,när jag sa något engång när jag började här viste inte reglerna riktigt så 24 april får jag skriva anonym igen efter 6 m,ånader..

Fast nu skriver jag inte så heller vil jag säga något så gör jag det,men får väl fomulera det bättre

här ska det mysas ikväll
  • kaslin

Det där med att det skull vara farlig och Mm att känna sig där nere borde väl jag ha vet som är Ssk,men tänk hur många gånger man har sex med maken inte tvättar han sig alltid speciellt om man kör en snabbis mitt på dagen

som hände ofta förr

• kaslin

en fråga får man alltd äl flytningar,ni vet göra en bro den grejen

eftersom jag vet inte om jag hed öl i måndags om man räknar 28 dagarscyckel eller idag om man räknar 31 dagarscykel..

eller så är det något som spökar i morgon ska jag köpa grav test engång för alla,så man slipper tänka så mycket..

vet ju inte om mensen kommer den 20:e eller 23:e,sen att jag har känt som man gjort efter senaste mens eller mf.......

Tappen liger högt upp känner den knappt,mjuk,lite bubblig om kanterna.

• kaslin

hej mina vänner!

Nu har jag tagit testes så jag fick utesluta att jag inte var gravid,kroppen bara har varit konstig

en fråga nu igår hade jag så hemskt ont i högra äggsocken,jätte öm o det gjorde ont typ i ryggen o strålade ner mot äggstocken,lite illa mående,ömma bröst som bara den..

Kan det ha varit så att ägget släppte igår?
    sen det sjuka med denna gång var att under tiden jag hade ont så var jag så öm mellen benen typ i högersidag av blyläpparna,MEN allt avtog sen...så kanske var det ägget som släppte ..

När ägget har släpp är det då man ska sexa eftersom dem lever bara i 24 timmar??

igår kväll blev det inget var så trött o maken me,men vi hade sex tidigt i går på morgonen o kvällen innan,ska man sexa idag oxå för säkerhets skull??..

Vi sa att blir det inga nu denna månad så då skull vi köpa äl tester o köra med det ett tag..........

Lite morgon kaffe nu och skicka i väg barnen till dagis o skolan..

kramizzar

• kaslin
    Bebis09 skrev 2008-04-14 13:34:46 följande:
    fått två svaga + med CBtappen är STÄNGD, får inte ens in en nagel då jag annars brukar få in toppen på fingret, nu tar det tvätstopp, liten grop typ och så tvärstoppDisanser du nån kejsarinna nu då?kan va mycke intressant och veta
    är den hård eller mjuk??

För dom säger att det ska vara mjuk,men tycker att alla har olika.

själv är jag på dag 22

bim på söndag hoppas att jag slipper den..

Tappen igår var högt upp hård som en sten,idag var den lite lägre ner men bakåt lite mjuk men hård runt omkring,vet ju inte hur det har varit innan..

Har ju aldrig kännt på tappen innan mina andra barn började ju ny när jag blev medlem här på fl,titta vad ni får mig att göra

och grattis för dina plus:)yopiiiiiiii
  • kaslin
    Bebis09 skrev 2008-04-14 13:47:57 följande:
    den är mjuk, och hård... och tvärstängd... ser dom ut som ett plus?
    Ja ja vågar man säga grattis egentligen någon här fattar hur man ska gära
  • kaslin
    Bebis09 skrev 2008-04-15 07:11:23 följande:
    Inte gravid
    känns som hela världen har rasat samman
    Meeen Neeeeeej,vad är det för billiga tester ni kör med som visar falskt och ger falska förhoppningar???????

När har du bim??
  • kaslin

själv är man på dag 23 nu,bim på lördag och mår skit dåligt i dag o igår,brösten ömmar,mest bara på den vänstra

känner lite tyngd små ömmar i tjej magen då och då,sov 2 timmar mitt på dagen idag,humöret behöver vi inte tala om

jag o maken pratar inte med varandra just nu

• kaslin

Hallllllå bim-4 idag,

Tappen var så högt uppe att jag kände det knappt,hålet kom jag inte änns åt det var stängd som en sten.....'

Hmmm vad kan det betyda?????????

• kaslin

kunde inte låta bli,så jag kände på tappen nu igen.

som jag sa för hård,långt upp känner knappt varken den eller hålet.

nu sa var den bakotvänd oxå så jag kunde inte komma in alls...

hoppas hoppas att det är något positivt

• kaslin
    Bebis09 skrev 2008-04-16 13:23:45 följande:
    det låter riktigt posetivt...min är öppen men stängd längre in, lite hårdare och liten...kommer massa slajm
    vad konstigt kroppen kan vara,först + sen -hur ska den vara,nu får ju den bestämma sig..

När hade du din bim??
    hur lång menscyckel har du??
  • kaslin

ok, hoppas att det ändrar sig o visar att det finns någon lite där..

kroppen lever ju tydligen sitt eget lilla liv,

• kaslin

bumbi 84 skrev 2008-04-16 18:37:25 följande:

jag tror inte jag skadar något vad skulle en penis inte göra i så fall?? lite större än ett finger. det är ju inte direkt så att man nyper å drar utan det glider ju över
    ha ha precis,jag håller med dig
  • kaslin

snacka om att man är känslig,satt o titta reprisen på barnmoskorna när den spanska tjeje föde sitt barn,den var så livlös såg det ut som rörde sig inte alls,

sen började hon skriga o jag började gråta som bara den:)

• kaslin

Tappen ligger så hög upp o långt bak att jag känner den inte alls............

• kaslin
    yess skrev 2008-04-17 11:28:11 följande:
    ååh.. jag har helt missat den serien! jobbar när den går å visste inte att reprisen var nu? är det slut?
    tittade reprisen från nätet..
  • kaslin

Maken tror oxå att det kavn vara något,eftersom mitt humör är som det är

Har beställt grav tester nu första gången på nätet,hur lång tid tar det innan man får det??

tog clear blue litar inte på dom andra testerna.

• kaslin

HALOOOOO!Jag är här

haft så fruktansvärt mycket att göra och så har jag känt att jag ville ta en paus av alla min besvikelsen om att inte vara gravid..

Nu ska jag berätta något roligt:

I lördags var jag o maken och såg på brons matchen mellan finland o sverige,jo vad händer i sista perioden?

Jag fick såna fruktansvärda kramper o ont i magen precis vid livmodern,äggstockarna,trode att jag skull dö.

Det gjorde så ont att vi fick åka akut till gyn och jag bara grät sa till dom att jag kommer att dö,har säkert cancer,cysta som spruckit eller något annat värre.

Dom frågade när jag haft senaste mens den 23/4 svarade jag.
    Dom gör vul på mig och så får jag höra varför jag har ont

Mitt jäkla ägg hade släppt ha ha åka in för ett ägg lixom,nå jag hade inget annat farligt i alla fall dom kollade äggstockarna o livmoderhalsen och tog prover allt var bra FÖRUTOM ATT MITT ÄGG HADE VARPA som maken sa hihi..

Tydligen har jag haft en sen äl för det är ju dax för min mens nu den 23 på fredag,fattar ingenting OM jag nu hade äl förravecka o ägget släpptes i lördagx så ingen chans att jag har blivit gravid,har inte sexat så mycket nu,fast vi har sexat förra veckan någon gång och innan äggetsläppt..

Gud aldrig att jag har haft så ont som jag fick och maken trode att jag fick ont i magen pga att finland låg på ledning

Fick voltaren som jag kan hämta ut men nu så känns det inte lika mycket..

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?