Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?
Hej har ni saknat mig
Här har det varit fullt upp,ingen aning vad som händer med kroppen,den lever ju sitt eget lilla värld nu.
det vad jag skrev tidigare om min tidiga o konstiga mens eller tidig mf inte vet jag..
Men symtomen har hållit sen hur länge,ska göra en grav test när jag har tid o hinner........
uppdaterar lite:26/2 hade jag min mens o äl efter det har jag ju haft symtom hit o dit,min beräknad mens skull ju komma27/3 har 31 dagarcykel..
Men den ville titta fram redan den 24/3..
sen dess har jag fortsatt att ha molnandevärk nere vid tjej magen,stickningar känns som bröstvårtorna har blivit mörkare,konstiga drömmar..
nu har jah ju oxå kännt som om äl är på G eller har varit,men har inte sett någon äl flytningar som jag brukar...
räknar man efter 28 dagarscykel så borde jag få mens igen den 20/4 eller 23/4 om man räknar 31 dagars..
hur som helst så känns kroppen helt annorlunda o illa måendet kommer o går......
pms rubningar kanske
grattis till dom eller den som har plussat..
Toyoma: Detta tr¨åd är för oss som lär känna livmodertappen o vill dela med sig,du är vällkommen om du vill men vi vill inte ha några dumma kommentarer..
tjejer fika med livmodertappen i kväll