Inlägg från: bumbi 84 |Visa alla inlägg
  • bumbi 84

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

gud vad tråkigt ! f*n vad den är ovälkommen

Hoppet 3 skrev 2008-04-20 11:07:37 följande:
    Jag hade blivit jätteknäpp om det höll på så hos mig.Ring i morgon och ge dig INTE.Det måste ju finnas någon bra förklaring på detta fenomen.Så kom mensen i natt Det är bara att ta nya tag eller ska jag ta en paus från detta nu.Får se vad jag ska göra.
  • bumbi 84

jobbigt jobbigt *kram*

Bebis09 skrev 2008-04-20 15:01:17 följande:
    Mens här... *suck*
  • bumbi 84

Tänk om den inte kommer?!?!?!?! att det blev en av den enda gången!? i så fall är det ödet

Disan skrev 2008-04-20 21:53:49 följande:
    Men bumbi: Vad tiden går fort! Redan efter äl!! Heja heja!!bebis: Dum tant... Vi tycker inte om henne!Själv har mensen inte kommit ännu, men man har ju hela natten på sig Men jag vill ha den NU så att vi kan ha det överstökat och börja med bebisverkstaden!!
  • bumbi 84

Tack Tack!! ja man behöver återhämta sig för det tär på en

Hoppet 3 skrev 2008-04-21 00:03:46 följande:
    Tack kära du!Så är det och så har det varit ett tag med som jag misstänkt tidiga MF = 3-5 dgr sen mens och att mensen har kommit istället för ett sött stort .Men skam den som ger sig. Måste bara pausa lite mellan varven så man får lite lugn och ro. Lättare sagt än gjort Jag hoppas verkligen och håller tummar och tår att det  blir ett sött stort  för dig om några dagar då 
  • bumbi 84

å vad skönt att du har fått tid. hoppas att det ska ta sig nu *massa kramar*

Bebis09 skrev 2008-04-21 09:34:32 följande:
    Nu lämnar jag allt det förflutna bakom mej, tror vi startar om från försök 1, men får räkna totala.. fått tid för spolning!
  • bumbi 84

om du känner när du sitter på toa kommer man långt in och tar du i lite som när man gör nr 2 kommer den ner en bit. Lycka till

Dionadel skrev 2008-04-21 09:46:30 följande:
    Okej kanske en dum fråga men hur bär man sig åt för att lära känna livmodertappen?Jag har stuckit in fingrarna så långt jag kan men jag känner ingenting. Jag kan inte nå någon botten liksom.
  • bumbi 84
    jag med
    yess skrev 2008-04-21 09:56:42 följande:
    hehe.. finns det inte någon handbok för att lära känna sin tapp? det vore kanske en bra försäljningsidé =) och roligt=) där kan et finnas en mix av personers upplevelser å fakta =)Jag skulle lätt kunna köpa den=)
  • bumbi 84

det hugger och drar. hoppet är stort. kissar ofta fryser massor på kvällarna. kräktes idag

Disan skrev 2008-04-21 12:21:37 följande:
    bebis: Så skönt att du har fått tid nu!! När sker den? Jag tror verkligen att du kommer att få till det nu! Hihihi! Toppen poppen!! Januaribebis kanske?? Hur mår bumbi idag? Känningar?Min mens kom så smått i gårkväll. Sent, sent dock. Har inte känt på tappen, tänkte låta den vila under mensen. Känns bäst så. Den har inte kommit igång ordentligt, kom lite mörkt igår kväll, men sedan ingenting. Kan vara lite seg i starten ibland.
  • bumbi 84

tack! ja man vill inget hellre än att få må dåligt av dom rätta orsakerna

Bebis09 skrev 2008-04-21 21:24:30 följande:
    ÅÅÅÅH håller tummarna vill också kräkas för bebis i magenIdag har jag stått och gungat på min liggvagn och stått och tittat och trånat och längtat!
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?