Inlägg från: bumbi 84 |Visa alla inlägg
  • bumbi 84

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

för att hålla koll på sin egen kropp. precis som dom kollar vid gyn undersökning. bara att dom har fusket att se bättre

katrili skrev 2008-04-10 22:29:50 följande:
    jag undrar bara av vilken anledning man vill känna den?
  • bumbi 84

tråkigt att det inte var plus men ändå skönt att veta. för det är SÅ jobbigt att gå i oviss het!!

sexa på lite till nu för säkerhets skull

kram

kaslin skrev 2008-04-11 07:02:03 följande:
    hej mina vänner!Nu har jag tagit testes så jag fick utesluta att jag inte var gravid,kroppen bara har varit konstigen fråga nu igår hade jag så hemskt ont i högra äggsocken,jätte öm o det gjorde ont typ i ryggen o strålade ner mot äggstocken,lite illa mående,ömma bröst som bara den..Kan det ha varit så att ägget släppte igår?sen det sjuka med denna gång var att under tiden jag hade ont så var jag så öm mellen benen typ i högersidag av blyläpparna,MEN allt avtog sen...så kanske var det ägget som släppte..När ägget har släpp är det då man ska sexa eftersom dem lever bara i 24 timmar??igår kväll blev det inget var så trött o maken me,men vi hade sex tidigt i går på morgonen o kvällen innan,ska man sexa idag oxå för säkerhets skull??..Vi sa att blir det inga nu denna månad så då skull vi köpa äl tester o köra med det ett tag..........Lite morgon kaffe nu och skicka i väg barnen till dagis o skolan..kramizzar
  • bumbi 84

Nej!! stäng dig tapp j*vel

Bebis09 skrev 2008-04-11 10:18:34 följande:
    kände på tappen för en stund sedanmjuk och mera öppen, fan *less less less*
  • bumbi 84

får hålla alla tummar å tår nu *håller så dom blir blå*

Bebis09 skrev 2008-04-11 10:26:05 följande:
    fast jag måååååååååååår illa... lite granna...
  • bumbi 84

jobbigt att inte veta

Bebis09 skrev 2008-04-11 10:37:59 följande:
    tackar, är antingen på bim-4 idag eller bim- 9, bim-10
  • bumbi 84

ja men man vet aldrig. jag har börjat kräkas från att ägget fäste så omöjligt är det inte

Bebis09 skrev 2008-04-11 10:43:08 följande:
    Uch ja, om det ändå bara skiljde någon dag.. 1-2 dagar men nu är det ju nästan en HEL vecka eller 5 dagar iaf jag mår dock illa så om jag skulle ha bim den 21-22 april så är illamående för en grav alldeles förtidigt är på äl+4 idag tror jag
  • bumbi 84

posetivt äl test idag!! Lycklig!!

tappen sitter högt. toppig ,halvlång, hård, öppen!!

• bumbi 84

japp köra som kaniner!! Hm ute i solskenet, det låter lockande men det blir nog kallt naken ute, inte så varmt än.

Hoppet 3 skrev 2008-04-13 12:27:24 följande:
    bumbi 84 skrev 2008-04-13 12:12:56 följande:
    Vad HÄRLIGT!Bara att köra på nu då?Ska ut nu i solskenet och våren.
  • bumbi 84

ja och igår snöade det hela dagen!!

Disan skrev 2008-04-13 12:52:01 följande:
    bumbi: Grattis till äl!! Här är det också kallt, inget skönt alls. Regnar som bara den! Blir till att stanna inne hela dagen.
  • bumbi 84

värmen slog till här också under dagen så nu har vi grillat för första gången i år, så gott!!

vi har hunnit med verkstaden också..

Hoppet 3 skrev 2008-04-13 18:48:01 följande:
    bumbi 84 skrev 2008-04-13 13:23:27 följande:
    Nu börjar det bli kyligt igen.Har varit 14 grader (i solen 21) där jag bor och solen är underbar.Har iof hjälpt min bror att flytta i dagarna 2.Men njutit med kaffekoppen i solen som värmt så gott. Psss...vad gör du online nu?Är du inte i verkstaden?
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?