Inlägg från: bumbi 84 |Visa alla inlägg
  • bumbi 84

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

ja jag börjar fundera på det. har ju fått två sssvvvvaaaggggaaaaa plus innan så det kan ju vara Mf. väntar tills på onsdag och ser vad som hänt sen ringer jag. var ska man ringa Gyn?

• bumbi 84

haha min gamla BM skulle jag nog inte ringa till om det så var kris, vilken sur tant.

• bumbi 84

den ska vara hård med ett mjukt lager på

jo jag har beställt test som kommer i morgon eller onsdag så de3t blir test då.

iomi skrev 2008-03-24 20:27:04 följande:
    bumbi 84, du ska inte ta ett till test då och kolla? man hör ju överallt om folk som får färgade flytningar/mens som inte vill komma igång riktigt och sen är gravida. kände på tappen nyss och jag tyckte den kändes ännu "svampigare".. visst är det ett ganska dåligt tecken att den mjukar upp sig? den är ju fortfarande hård (än) men det är som ett mjukt lager på, eller hur man nu ska säga..
  • bumbi 84

jadå jag åter kommer så lätt blir ni inte av med mig nu ska jag kolla G punkten för kvällen!!!

• bumbi 84

så kommer kvälls rapporten. nere i söder är det lite fuktigt kullen är halv hård med lite mjukt gräs och verkar ny vattnad. men det var nog gammalt vatten då det var vitt. ingen rostig vattenkanna i af som dom hade använt i morse. nån som fattar min väder rapport??

• bumbi 84

tackar tackar *bugar och bockar*

Disan skrev 2008-03-24 21:04:47 följande:
    Dagens bästa!! Hahahaha!! Jag fattar biffen!!
  • bumbi 84

hahaha

iomi skrev 2008-03-24 21:07:55 följande:
    bumbi 84 skrev 2008-03-24 21:03:45 följande:
    Hahaha. Väntar bara på att en viss person ska komma och starta en tråd om att det visst fan inte växer gräs i muttan.
  • bumbi 84

Disan: skriver du upp varje dag hur den är?? jag tänkte jag skulle göra det.

min är idag hård med ett mjukt ytter skikt. inget blod. platt högt.

disan är du säker på mens nu?? eller mf?

• bumbi 84

God morgon mina tappvänner!!

kaslin vad tråkigt och konstigt har du haft oregelbundet förr??

sitter här som ett stort fråge tecken????
    det kom lite blod i går kväll typ som en en krona i bindan. så då tänkte jag att nu är det mensen som kommit.
    så jag struntade i test idag då jag trodde det inte vart nån ide. men vad snopen jag blev när det inte var något!! inte ens rosa på pappret. kollade tappen den är stängd kort hård högt upp. inte ens rosa på fingret!! vad fan är det här! Bim+13 !! det är ju för f*n 2 veckor sen mensen skulle kommit BBBLLLÄÄÄ

• bumbi 84

ja nått får jag nog göra. har inte grav testat sen i fredags.. tar ett test i morgon bitti. sen ringer jag till dom!

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?