Inlägg från: bumbi 84 |Visa alla inlägg
  • bumbi 84

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

disan: lust att spå mig med??!

• bumbi 84

nej inget foto men kan fixa det!!

Disan skrev 2008-04-06 11:49:28 följande:
    Idag är min tapp sååå öppen som det bara går!! Känner mig lite pilsk också, det är jag alltid vid äl Vet dock inte om jag vågar ha sex med min karl... Är rädd att han skall komma i mig trots att jag ber honom att inte göra det... *suck* Vilka problem va? bumbi: kan spå dig, inga problem! Bara det finns en bild på ditt ansikte, finns kanske på din sida? Måste spå yess först bara!!
  • bumbi 84

det är som här då bilar bilar bilar dagarna i ända.. men han sitter inte i telefonen utan tjötar på mig om det tur man är lite intresserad

Bebis09 skrev 2008-04-07 23:10:03 följande:
    godnatt bumbi!själv sitter jag här i min ensamhet, telefon är visst roligare än mej, han har babblat i telefon i 2½ timme... jösses, värre än mej ju och bara bilar, bilar bilar... *sucka*
  • bumbi 84

man har nästan blivit tvungen att intressera sig lite. men nu tycker jag det är kul att skruva lite i mellanåt. åka på crusing m.m.

• bumbi 84

jadå där har jag varit. men det har inte blivit så mycket sen nova föddes. utan åkt på dom härom kring. är tre stycken nu första helgen i maj tre dagar i rad

yess skrev 2008-04-08 12:44:39 följande:
    oj oj oj bumbi! då kanske man får se sig brumma förbi här i västerås eller rättvik under motorevenemangen! varit på powermeet eller classic car week nån gång?Håller med dig disan!
  • bumbi 84

Grattis Grattis

iomi skrev 2008-04-09 15:20:12 följande:
    Disan, kanske haft super-ÄL den här gången då? Eller ville ni undvika en decemberbebis?Haha, precis! Börjar allt känna mig lite otålig här.Självklart! Men sen vill jag allt ha med er till graviditetsforumet, känner mig väldigt vilsen där just nu..Kaslin, weeeird! Har du gravtestat nåt bara för att?
  • bumbi 84

är så nyfiken på om det är något? hade inte kunnat hålla mig från testen!! å du är saknad

kaslin skrev 2008-04-09 14:28:38 följande:
    Hej har ni saknat migHär har det varit fullt upp,ingen aning vad som händer med kroppen,den lever ju sitt eget lilla värld nu.det vad jag skrev tidigare om min tidiga o konstiga mens eller tidig mf inte vet jag..Men symtomen har hållit sen hur länge,ska göra en grav test när jag har tid o hinner........uppdaterar lite:26/2 hade jag min mens o äl efter det har jag ju haft symtom hit o dit,min beräknad mens skull ju komma27/3 har 31 dagarcykel..Men den ville titta fram redan den 24/3..sen dess har jag fortsatt att ha molnandevärk nere vid tjej magen,stickningar känns som bröstvårtorna har blivit mörkare,konstiga drömmar..nu har jah ju oxå kännt som om äl är på G eller har varit,men har inte sett någon äl flytningar som jag brukar...räknar man efter 28 dagarscykel så borde jag få mens igen den 20/4 eller 23/4 om man räknar 31 dagars..hur som helst så känns kroppen helt annorlunda o illa måendet kommer o går......pms rubningar kanskegrattis till dom eller den som har plussat..Toyoma: Detta tr¨åd är för oss som lär känna livmodertappen o vill dela med sig,du är vällkommen om du vill men vi vill inte ha några dumma kommentarer..tjejer fika med livmodertappen i kväll
  • bumbi 84

usch vad jobbigt *kramar om*

AnkiFalun skrev 2008-04-10 09:52:27 följande:
    Ja man fick vara glad ett kort tag bara.. suck...Ja man undrar om det nånsin ska bli nått syskon.... ledsen..Hur går det för dig?? Hoppas så för dig nu
  • bumbi 84

nej det är olika men vanligast med.

kaslin skrev 2008-04-10 14:27:59 följande:
    en fråga får man alltd äl flytningar,ni vet göra en bro den grejeneftersom jag vet inte om jag hed öl i måndags om man räknar 28 dagarscyckel eller idag om man räknar 31 dagarscykel..eller så är det något som spökar i morgon ska jag köpa grav test engång för alla,så man slipper tänka så mycket..vet ju inte om mensen kommer den 20:e eller 23:e,sen att jag har känt som man gjort efter senaste mens eller mf.......Tappen liger högt upp känner den knappt,mjuk,lite bubblig om kanterna.
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?